20 Ocak 2010 Çarşamba

Günaydın günlüğüm

Günaydın günlüğüm sabaha sağlıklı ve huzurla uayandım kendimle yaptığım çalışma işe yaradı yatarken bu uyku bana sağlık sıhat getirecek sabah uyandığımda kendimi dinlenmeiş ve daha iyi bulacağım kendimi demir gibi sağlam hissedeceğim diyerek yatıyorum gerçekten kendimi iyi hissederek dinlemiş bir şekilde kalkıyorum ...

Demek ki neymiş kendi iç sesimizdeki olumsuz kelimeleride temizleyecekmişiz...Ben yıllarca ay çok yorgunum ay hastayım diye yattım sabahta hasta olarak kalktım ...Belki plasebo etkisidir ancak işe yaradığı sürece neden denemeyim ağrısız ilaçsız bir tedavi benim için ...

Salı günü kuzucuklara gittim canlarım ya beni özlemişler bende onları özledim ...Artık gülücükler atıyorlar çok sevimli oldular ...Bu gün kalça ultrasonu çektirecekler...Bu günü hastanede geçirecekler ...Mert kuzumun cildi çok kurumuş annesi onlara su içirmeyi unutuyor içten ve dıştan su içmesi gerekiyor birde yağlanması gerekiyor ...

Ne zordur bir canın sorumluluğu ...Ondan önce düşünmek zorundasınızdır bir çok şeyi sevmeli okşamalı ve korumalısınızdır size emanet edileni...

Dün oğlumla konuşuyorduk bana bir itirafta bulundu anne biraz kızacaksın bana ama sana birşey söyleyeceğim dedi...Böyle zamanlarda sanki kalbim ağazıma gelilir kaygıyla beklerim anlatılacak olanı ...Sakin olmaya çalışarak dinledim anne ben sigaraya başladım demez mi ...Bir an ne demem gerektiğine karar veremedim onun açıklamalarını dinledim ...Bu yaz kız arkadaşından ayrıldı biraz üzüldü kırıldı ...Tamda bu dönemde başlamış içmeye ...Belki biraz bahane ancak sonuçta içiyor ...Konuşmaya başladığımda kendimi ona öğüt verirken buldum...Henüz yeni başlamış olduğu için bırakabilmesinin kolay olduğunu falan söylüyordum ...Ancak o bana kahvenin falan yanında iyi gidiyor ben seviyorum diyordu kendime geldim ...Biran düşündüm ben sigara içen erkekeleri hep hoş bulmuşumdur sanki erkek sigara içer ve karizmatik durur ...Dün garip bir bocalama geçirdim vesselam ...

Artık onlar kendi kararlarını verecek yaşta insanlar ...Ben onları doğdukları andan itibaren birey olarak yetiştirmeye uğraşmıyormuyum ,aldıkları kararlara saygı duymalıyım ...Bu yaşa kadar benim kurallarımla yaşadılar ...Artık kendi kurallarını hayata geçiriyorlar ...Bende bu kurallara saygı duymalıyım...Bu olaydan pek hoşnut olmasamda ona saygı gösteriyorum ...

Bu olayda beni ençok etkileyen şey bana bu kararını açıklama sebebi oldu ...Geçenlerde çantasında sigarasını bulmuştum ...Oda bana arkadaşının olduğunu söylemişti pek inanmamıştım ama onada söylememiştim ...Bana yalan söylediği için kendini rahat hissetmediği için söylemek istediğini anlattı...Bu beni çok duygulandırdı bana yalan söylemek istememsi çok hoşuma gitti hazır olduğuda kendi açıkladı ...

Bu gün çocuğumu sanki Benden çok uzakta hissettim onu kaybediyormuş gibi hissettim ancak yaptığımız sohbet onunla aramızda yeni bir dönemin başladığının ilişkimizin farklı bir boyuta geçtğinin göstergesi oldu oğluşum büyüdü kocaman bir adam oldu artık onunla çocuk gibi değil bir yetişkin gibi konuşmam gerektiğini bir kez daha fark ettim ...Sakın yanlış anlaşılmasın sigara içtiği için büyümedi gözümde hala sigaraya karşıyım ...Ancak ilişkimizin yönü değişti artık karalarını kendi alıp uygulamaya geçirdikten sonra bana gelip bunu yaptım diyecek bende onun kararlarına saygı duymak durumunda olacağım ...Şimdiye kadar birlikte karar alırdık öyle uygulamaya geçirirdi...

Biraz KORKTUM ama bu durumada alışmam lazım...CANLARIM sizi seviyorum ...

Hiç yorum yok: