16 Ocak 2010 Cumartesi

Geçmişse Yapılan Yolculuk

İki gündür sabahları bloğumu okumakla geçiriyorum ...Ara sıra insanın geriye bakması güzel oluyor...Ne çok kendimi anlatmaya çalışmışım ...Dökmüşüm içimi, kendimle olmuş mücadelem sevdiklerimi anmışım acıtsada ,sevinçlerimi paylaşmışım...Ben kemdimle olan ,artık mücadele demediğim büyüme sancılarımı anlatmışım ...

Ne çok ben demişim bencillik barındırmayan...Bir gün yazdıklarımın arasında farklı şeyler olan biri halinede gelebildiğimi göreceğim ...

Candan'ın Yeni şarkısında dediği gibi Ah bu gidiş gelişlerin beni öldürecek vallahi öldürecek ...Artık eskisi gibi çelişik bakmıyorum hayata her gidiş gelişte içimde birşeyler çözüme ulaşıyor ...Sevgiyle kucaklıyorum her seferinde içimdeki beni ...

Hayattaki pişmanlıklarımda azaldı bazı şeylerin değiştirilemez olduğunu sadece yaşayıp geçilmesi gerektiğini gördüm...Onlarıda az hasarlı atlatmaya çalışıyorum...Artık bir çok konuda nettim...Sözlerim kimseyi incitmeden direk söylendiği için artık çoğu kişi bana bulaşmaktan tırsıyorlar ...Ama asla şiretlik yapmıyorum sakin ve huzurlu bir şekilde kendimi ifade ediyorum ...Karşımdaki kişiye kendime nasıl davranılmasını istiyorsam öyle davranıyorum ... hayata bumeranglar atıyoruz onlarda gidecekleri yerlere ulaşıp gelip tekrar bizleri buluyorlar ...İyiye güzele atılanlar iyilikleri toplayıp geliyor kötülüğe atılanlarda kötülükleri topluyor ...Ben elimden geldiğince artık varsayım üretmemeye çalışıyorum ...Bununda çok faydasını gördüm yazdığım dört antlaşmada var ve süper bir şey...

Artık resim eklemeyi öğrenip istediğim resimleride koymalyım kendimi anlatan ...

Bu gün annemle babamı ziyarete gideceğim annem artık iyi değil iyice kendini bıraktı sanki sayılı günlerde bizimle beraber gibi geliyor ...Bir insanın yaşarken ölmesini seyretmek çok acı veriyor ...Ancak kendisi vazgeçtiği için yapıla bilecek birşey yok ...MS hastalığından çok kendinden vazgeçmesi yıktı geçti annemi birde bencilliği...

Kendi hayatını yönetmek yerine hep başkalarının hayatına hükmetmeye çalıştı buda onun yıkımı oldu..İşte en büyük bencillik .Onun öyle çaresiz hali beni çok üzüyor ...Bu aralar babamda hasta kulak sıvısı kristalleşmiş onun için bir sürü ilaç kullanıyor ve kendini iyi idare ediyor babamın azminin onda biri keşke annemdede olsaydı...

Hiç yorum yok: