1 Ocak 2010 Cuma

Dostlarla geçen ggüzel bir yılbaşı

Hiç planlamadan güzel geçen bir yıl başı yaşadık ...Herkes kendince planlar yapmıştı dün için ben her zamanki gibi ev versiyonunu seviyorum bu kutlamaların ...Gamzenin indirdiği bir sürü film vardı ...Evi temizledikten sonra kimse olmayacağı için kendi sevdiklerimizi hazırladık yemek olarak yoğurtlu çorba sıcacık ve z.yağlı biber dolması kırmızı ve yeşil ımmm nefistiler...Ve kırmızı pancar salatası ...
Saat 3te oturduk filmlerin başına elimizde yemekler ...Sonra oğluşum geldi bizimle olmak istemiş ...Eşim geldi dışarıdan bir çok şey almış Kuruyemiş meyve en önemlisi kestane yılbaşının olmazsa olmazı ...Bir sürü bisküvi ve içecek alkolsüz...Ben hiç birinin kokusuna bile dayanamadığım için öyleki anasonlu kurabiye bile yiyemem ...
Kendimizi filmlerin kollarına bırakmıştık ki Nalanlar aradı müsaitseniz gelelceğiz diye onların gelmesiyle kadro tamamlandı ...
Canım Efe'ciğimin fındık kıran balesini neçok görmek istemiştim ancak olmadı yine onlarda CD getirmişler...Oradan izledim geçen sene baleye başladı ve çizmeli kedi balesinde kadrolu sanatçı olarak oynadı bu senede yetenekli bulunup devam ediyor ve fındık kıranda oynuyor ...Ya daha dün küçücük elimze avcumuza sığmayan bir şeydi ...Onu sahnede görmeyi başarılarıyla gurur duymayı isterim ...Canım kuzu hayat yolun başarılı ve şanslı olsun iyi güngör ...

Yeni yılı iyi dileklerle güzel ve hep birlikte karşıladık ...Sonra tombala faslı ...Bu sene ben çok şenslı olacağım bayağı bi tombala yaptım kıskananlar oldu herzamanki gibi...Ne yaparsın işte başarılı insanların kaderi bu ...

3te onları yolcu edip gecenin sesizliğini dinleyip 4 te yattım ve sabah 7.30 da kalktım ...Sesiz sakin ve huzurlu bir yeni yıl gününe merhaba dedim...

Hiç yorum yok: