21 Ocak 2010 Perşembe

Günaydın günlüğüm

Günaydın günlüğüm sabahın huzurunda dolaşıp şimdi sıra yazmaya geldi ...Dün yeni bir kitaba başladım aslında okumayı ertelediğim bir kitaptı ...

Işığı arayanların karanlık yanı
DebbiFort yazmış
Uzun zaman oldu okumak isteyip bir türlü elime almak nasip olmadı içindeki bilgiler biraz çalışma gerektiriyor belkide ondn daha şimdiden ne çok yerini işaretledim ...Şu ana kadar yapmış olduğum kişisel gelişim çalışmalarının sanki bir özeti gibi ...


Dün bu kitaba başlayınca çocuklarımın Türkçe öğretmeni Hatice Kılıç hanımı hatırlamadan geçemedim ne büyük bir şanski iki çocuğumda onun öğrencisi oldu ...Sadece çocuklarımı değil benide eğitti sanki ...Çok başka bir öğretmendi ...Sınıfa girdiğinde acayip bir disiplin vardı ancak önce beni sonra dersimi seveceksiniz
derdi Bütün okul hayrandı kendisine çok güzel bakan mavi gözleri vardı renginden çok gülen gözlerle bakardı hayata ...Onun bir sözü hepimizi çok etkilemişti...Ne yaparsanız yapın gece yatmadan önce iki sayfa okuyup yatın derdi ...Beni kitap okumaya yeniden başlatan söz ...Ben artık ne kadar yorgun olursam olayım kitap okumadan uyumam hatta bazen kitap elimde uykuya dalar giderim ...Canım öğretmenim seni çok seviyorum ...

Dün bizim minikler kalça ultrasonunu başarı ile geçmişler işitme testide iyi geçmiş ancak Alp'in testislerindeki şişlik sıvı toplanması imiş 6 aya kadar geçmezse küçük bir operasyon gerektiriyormuş...

Bu sabah Ankara soğuk ve puslu idi artık kar yağsın istiyorum ancak tekel işçilerini düşününce yağmasın diyorum inşallah bir çözüm bulunur...Ekmek davasına ne çok sıkıntı çekiyorlar inşallah emekleri boşa gitmez...

Artık gazete okumuyorum televizyonda haber seyretmeye dayanamıyorum bu yüzden hayiti depremi hakkında söylenenleri bir bogdan okuyunca yuh dedim yok efendim Hayiti satanist ve büyücülerle doluymuşta Allah cezalarını vermiş gibi köşe yazıları yazılmış ...Ya bizim ülkemizde yapılan din adına hemde yapılan azgınlıklara ne demeli ...Dünyada yaşanan doğal afetlerde insanlar önlem alınca can kaybı az oluyor bunu dünyanın depremle yaşayan ülkesi japonyada görüyoruz ...Demeki neymiş deprem öldürmüyormuş insan hatası yapılar öldürüyormuş ...

Karadenizde dev dalgalar bekleniyormuş bu da dolgu yolların denize gitmesi demek ...Doğa kendini korumak için felaketlerle geliyor insanlara ...Adamlar denize ada inşa ediyorla onlara birşey olmuyor çünki herşey hesaplanıp yapılmış ...Bizde kimler nerelerden çaldı diye düşünmeden geçemiyoruz oto yol yapılırken...

Biraz haber bile pozitif düşüncelerimin üstünden tusunami gibi geçip gitti ...Gelde olumlu düşünmeye çalış şu ortamda...

Hiç yorum yok: