7 Ekim 2010 Perşembe

Ankara'da Soğuklar Başladı

Tabii ki sadece Ankara değil heryerde soğuk var ...Bana sanki iyi geldi gibi üstümdeki uyuşukluktan kurtuldum iki gündür müthiş bir soğuk var ...

Bu sabah gayet dinç bir şekilde kalktım ...Geçen hafta bu gün İzmire gittik görümcemin oğlu evlendi kısa süreli koşuşturmalı yolculukları sevmiyorum ...Hele sivrihisarı geçmek bende kötü bir anımı canlandırıyor ve beni araba tutmaya başlıyor ...Birde Köroğlubeli hem rakım yükseliyor hemde anılar ...

Yine sıkıntılı bir yolculuğa çıkmıştık kayın valide gider ayak coştu ve hepimizi gerdi ...Eskisi kadar olmasada araba tutu geçmişte yaşanan olaylar benim araba tutmasındaki etkenler artık ne olduklarını gayet net bir şekilde biliyorum ve kendime EFT yapacağım bu konuda ...Ben bu konuyu aştım bitti zannederken tekrarladı neden ?diye kocaman bir soru sordum kendime ...Ben bu olaylardan dolayı değil alerjilerime genel bir EFT yaptığımda araba tutmasınada iyi gelmişti artık biliyorum ve sorunun kaynağına EFt yapacağım ...Yinede eskisi gibi ağır geçirmedim sadece hissettim ...

İzmiri ilk defa soğuk gördüm denizin kenarında oturamadım bile kebapçı kedisi gibi uzaktan bakıştık birbirimize...

Dönüşte hep uğramak istediğimiz sarp harabelerine uğradık yıllar önce gitmiştik ancak kazı çalışmaları devam ediyordu şimdi bayağı büyümüş ve hala kazı çalışmaları devam ediyor ...İnsan kendini başka zamanda kaybediyor bir an ve onlarmı teknolojide bizden üstündü bizmi diye düşünmeden edemiyor ...Bakarken bile hayret içinde kalıyorsunuz yapıların güzelliğine ve estetiğine ...Günümüzdeki şekilsiz kişiliksiz mimariye bakınca insan keşke diyor ...yy öncesinden kalan kocaman zarafete hayran olduk ...

Her zamanki gibi bir Serpil -Osman klasiği haline gelen afyonda kaymaklı ekmek kadayıfı yedik son kuruşumuza kadar harcayıp düştük evin yollarına...


Hiç yorum yok: