24 Eylül 2010 Cuma

Hayat sanki durgun akan bir su gibi

Bu aralar durdum sanki herşey benim dışımda gelişiyor ben seyrediyorum gibi...İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor hatta yazı yazmak bile ...

Bu durağan dönem sanki kafamın içindeki bir çok şeyi toprağa akıtıyorum yok olup gitsin diye...Bazılarını hiç düşünmek bile istemiyorum dillerndirip kafamda büyütüp gerçekleşeceklerinden korkuyorum sanki düşünmezsem yok olacaklar veya dah iyi sonuçlanacaklar gibi geliyor...

Kendime verdiğim sözler hiç birini tutamıyorum hep kendimi atlıyorum ...Gereksiz işlerle uğraşmaktan vakit bulamıyorum yada tembellik ediyorum ...Kendimi ne çok göz ardı etmeye başladım yine eskisi kadar değil atık bellirli bir bilinç oluşturdum ancak yinede öğrendiklerimi uygulamya bile koymuyorum ...Sanki elim kolum bağlanmış kalın bandajlar içindeyim ...mumyalandım sanki...SİLKİNİP yeniden çalışmalarıma başlamalıyım...

Bunların nedeni belki yapacağım çalışmaların beni inciteceğinden korkuyorum ...Çünki ikinci on yıl benim hayatımda en yanlız olduğum dönemdi ...Kalabalıkların içinde yanlız kalmanın ne demek olduğunu öğrendiğim dönem ...Acımış incinmiş ve yanlız tek başıma ...Belki bu korkutuyor beni tekrar o günlerdeki yanlızlık hissi hatırlamak istemediğim ...ama aşmam lazım kendimle barışmam kendimi yeniden inşa etmem lazım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

slm serpil abla bir sitede eft ile araba tutma şikayetini iyileştirdiğini yazmışsın bu konuda daha geniş bilgi verir misin? ben de hap almadan arabaya binemiyorum midem bulanıyor ve malum sonuç oluyor...

Serpil dedi ki...

Ben kendime alerjilerim hakkında genel bir eft yapmıştım bu araba tutmasınada iyi gelmişti ancak son seyahattimizde eskisi kadar olmasda sıkıntı yaşadım ve sorunun geçmişte yaşadığım birkaç olaydansonra başldığını gördüm ve onlarada EFT yapacağım ...Belki seninde geçmiş anılarından kaynaklanıyordur ...