6 Eylül 2010 Pazartesi

Yine bayram geldi

Bu bayram kayıplarımızın olduğu bir bayram ...Annemi kuzenlerimi kaybettiğimiz onlarsız geçireceğimiz ilk bayram...

Biraz garip geliyor herşey sağlığında işi olanlar ölünce ne çok kıymet vermeye başladılar ,hayretler içindeyim ...Herkes ne yaparsa yapsın beni ilgilendirmiyor ben elimden geldiğincede sağlığında da yanında oldum içim rahat ...

Sevdiklerimin arkasından göz yaşı dökmüyorum çünki onlarla yaşarken dolu dolu yaşadım içimde keşke şunuda yapsaydım diye birşey kalmamış ...Annemle ise incinmişlik kırılmışlık ve vefasızlık kalmış ...

Ne çok incitiyor beni vefasızlık ,kadir kıymet bilmezlik ...Sanki mecbursunuz birkere kolunuzu kaptırdınızmı vazifeniz yaşam boyu sırtınızda taşırken bile memnun edemiyorsunuz bu vefasızları hep biraz daha fazlasını istiyorlar ...Kimileride güya teşekkür ediyor ama oda vefasız en basit olayda seni satıyor...

Acaba bizler vefanın ne olduğunu bilmiyormuyuz ki böyle oluyor ...Olaya iyi tarafından bakmaya çalışıyorum...

Neyse yarın babama gidiyoruz...Hazırlık yapılacak kahvaltıya misafirler var...Annem kahvaltı hazırlamayı hiç sevmezdi ancak hazırlanmış kahvaltılarda misafir ağırlamayı severdi onun yerine hep ben hazırladım kahvaltıları ...Kızkardeşimle yarın gidip hazırlıklara girişeceğiz...bizleri yanlız bırakmayacak dostlarla birlikte annemi annacağız...Biraz hüzün biraz buruk bir bayram geçireceğiz...

Geçen pazar annemin kabrine gittik insan söylerken bile yakıştıramıyor ....Güzel yüksekçe biryerde ona ne kadar kızgın olduğumu gördüm ...Bana yaptıklarından dolayı değil kendine yapmadıklarından dolayı ne çok vazgeçti kendinde belki yine aynı gün ölecekti ancak daha kendine birşeyler yapmış olacaktı ...

Herşeye rağmen herkesin şeker bayramını kutlarım iyi bayramlar...


Hiç yorum yok: