6 Eylül 2010 Pazartesi

Bencede çok doğru bunları bende öğrendim

1- Kendimi neselendirmek istedigim zaman en iyi yolun baska birini neşelendirmeye çalışmak olduğunu öğrendim.
2 - Bir bebegin evlilik sorunlarini çözemeyecegini ögrendim.
3- Bir tartismayi tatliya baglamadan yataga gidilmemesi gerektiğini öğrendim.
4- Isyerinde romantik iliskiler aranmamasi gerektigini ögrendim.
5- Insanin... kendisinden daha sorunlu birisiyle evlenmemesi gerektiginin ögrendim.
6- Çalistirdigimiz insanlara iyi davrandigimizda, onlarin da müsteriye iyi davrandiklarini ögrendim.

7- Bir toplantida zekâmi ya da sohbetimi göstermek konusunda tercih yapmak gerektiğinde sohbeti seçmenin daha iyi olacağını
8- Insanlara iyi davranmanin hiçbir maliyeti olmadigini ögrendim.
9-Gerçekten yasamaya baslamak için emeklilik beklenirse, çok uzun bir süre beklenilmiş olunacağını öğrendim
10-Iyi kalpli olmanin mükemmel olmaktan daha önemli oldugunu
11-Bir domuza ve bir çocuga istedikleri her seyi verirseniz sonuçta çok iyi bir domuzunuz ve çok kötü bir çocuğunuz olacağını öğrendim.
12-Kimle evlenecegin kararinin hayatta verilen en önemli karar olduğunu öğrendim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

canım nasılsın aklıma geldin bir bakayım napıyon dedim,ne güzel yazıların hepsi birbirinden güzeller.
iyi bayramlar,hoşçakal.

nefa

Serpil dedi ki...

iyim canım annemi kaybettik bu bayram ilk bayramı hazırlık var yorgunum...Sen nasılsın çalışmalar ne durumda...

Adsız dedi ki...

başınızın sağolsun canım,zor günler anlıyorum seni.
bende iyiyim,durumlar aynı,hiçbir çalışma yapmıyorum,hayat aynı ilerliyoruz işte,öptüm hoşçakal..
nefa