9 Ekim 2010 Cumartesi

Günaydın ...bu gün sizlere olumlama cümlesi oluşturmayı anlatayım buda önemli bir konu.Olumlama cümle kalıbı iki bölümden oluşur.
1. bölüm
ilk bölümde problem ifade ediliri
Toplum önünde konuşmaya korkuyorum.
Arkadaşıma çok kızgınım.
Sırtım ağrıyor.Uçağa binmeye korkuyorum
Çok gerginim ...Gibi

2.bölüm
ikinci bölümde çeşitli olumlama ifadeleri kullanılır.
Kendimi tamamen ve derindenkabul ediyorum
Kendimi kabul ediyorum
Kendimi seviyor ve kabulediyorum
Kendimi sevmeyi seçiyorum.....Gibi
Yaptığınız bir şeyden dolayı vicdan azabı duyuyorsanız
Kendimi bağışlıyorum .
kendimi affetmeyi seçiyorum diye bilirsiniz.
Standart EFT protokolunde çogunlukla
Kendimi tamamen ve derindenkabul ediyorum( ben en çok bunu kullanıyorum)
kendimi seviyorum
kendimi bağışlıyorum.
Son iki ifade de direnç göstere bilirsiniz şöyle kullanın
Kendimi bundan sonra sevmeyi seçiyorumyada aratık bu problemden özgürleşmeyi seçiyorum.diye bilirsiniz.

Hiç yorum yok: