9 Ekim 2010 Cumartesi

Merhabalar ben bu gün kendime ıhlamur konusunda EFT yaptım ve ıhlamur kaynatıp içtim .Ben daha önceıhlamur kaynarken bile rahatsız oluyordum sanki ciğerlerimi elektirik süpürgesinin toz torbası gibi dolduğunu hissediyordum.Ayrıca ağazım su toplamış gibi kabarıyordu ve sanki otozu atabilmek için ciğerlerim patlayıncaya kadar öksürüyordum.Evde kaynamış olması bile beni bu hale getiriyordu.Bu gün EFT yaptım ve kemdimi ıhlamur içemediğim için derinden kabul edip onayladım ve sonuç ...tata ben bu gün bir kupa dolusu ıhlamur içtim ve kendimi iyi hissediyorum.Karete noktasına vururken sanki ağazım su toplamış gibi şiştiğini zannettim ve bir ara boğazımda ağrıdı ama 0 layıncaya kadar devam ettim ve bütün belirtiler yavaş yavaş geçti .Ben eskiden ıhlamuru severk içerdim sanki yine aynı duyguyu hissettim.Sizlerde deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim.Herkese Başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok: