9 Ekim 2010 Cumartesi

merhaba mustang anladığım kadarıyla eft ile pek çok sorununu çözmüşsün bende son bir haftadır bu tekniği deniyorum malesef bu aralar korkunç yoğun olduğum için dolu dolu vakit ayıramıyorum ama uygulamalarımdan sonra uzun zamandır ilk defa derin ve rahat uyku uyumaya başladım diyebilirim fakat aklıma takılan bazı şeyler var ve deneyimli olduğun için sana sormak istedim şimdi illaki hangi teknik olursa olsun mükemmel uygulamak gibi takıntım var bu nedenle uzun turu uyguluyorum ama oluşturduğum listeye durmadan bişeyler ekleniyor ve buda bana yıldırıcı gelmeye başlıycak sanki kısa tur atsak daha yararsızmı olur birde sen nasıl uyguladın kısa turmu uzun turmu ve ne kadar zamandır uyguluyorsun bana biraz bilgi verirsen çok sevinirim şimdiden teşekkürler sevgiyle kal

Hiç yorum yok: