12 Ekim 2010 Salı

ÇARESİZLİK


Hayatımda ne kadar çok çaresiz kaldığım elimin kolumun bağlandığı zamanlar oldu bir çok şeye EFt yaptım ama en son aklıma gelen çaresizlik oldu ...Yaşadığım bir çok olayda kendimi gökdelenin tepesinden düşmüş gibi hissettim paramparça sargılar içinde kımıldayamaz halde belkide yükseklik korkumda bu yüzdendir ...Yüksekten korkmuyorum aslında salanırken veya hareket halinde korkuyorum yüksekten ...Belki bu düşüşler neden ...Ne çok elimden birşey gelmeden kendi hayatımı dışardan seyrettim ...acıdım incindim ama müdahale edemedim kıvrandım çaresizlikten bu gün buna EFT yapacağım bakalım neler dökülecek içimden ...Bu yukarıdaki resimi sanki Salvador Dali benim için yapmış parçalanmış bir ben ancak yinede kendi ışığını bulmuş parçalardan yeni bir insan yaratma çabası içinde kendi ile barışık ne istediğini bilen birini inşa ediyor içim ...

Hiç yorum yok: