14 Ekim 2010 Perşembe

Çaresizlikle ilgili çalışmalarım

Öncelikle oturup kendimi çaresiz hissettiğim olayları hatırlamaya çalıştım ...Yazdım yazdım sayfalar dolusu içimde birikenleri dışıma döktüm ...Sonra yazdıklarımı okudum ve alt başlıklar belirledim kendi cümlelerimle ...sonra yeniden bir kaç defa okuyup yazdıklarımı yırtım ...Sanki un ufak etmek istedim hiç birini hatırlamak istemedim..

Kocaman su dolu bir bardak aldım yanıma daha öncede kana kana içtim suyumu ...Başladım alt başlıklara EFT yapmaya ...10 tane alt başlık belirlemiştim ...Daha ilk turda 3tane daha eklendi...

Ben hayatımda çaresiz kaldığım anlarda elim kolum bağlanmış hatta dilim bile bağlanmış hissederim ...
1- elim kolum hatta dilimin bağlanmasından duyduğum çaresizlikten dolayı kendimi tamamen ve derinden kabul ediyor onaylıyor ve seviyorum...Diye ilk tura başladım sanki kulaklarım tıkandı nefes alamaz hale geldim ...her turda ancak bir sayı azalıyordu ...meşhur diz ağrım dayanılmazdı ...Kulaklarımın tıkanması, ben çaresizlik hissettiğim zaman elimden birşey gelmiyorsa herşeye kulaklarımı tıkarım ya da duymazlıktan gelirim yada yok sayarım ...10 turda bitirdim ancak diz ağrım geçmemeişti kulaklarım açıldı...

2-annemle babamın kavgaları 10 vedim ikinci turda 5 oldu ve 0 landı bu konu ile ilgili çok çalışma yaptığım için fazla bir etkisi yoktu ancak yinede yaptım ...Birde sonturda bu sorundan özgürleşmeyi seçiyorum diyorum...

3-var gücümle çalışmama rağmen elimden birşey gelmemesinden duyduğum çaresizlikten dolayı kendimi tamamen ve derinden kabul ediyor onaylıyor ve seviyorum dedim bu konuda da yaptığım eski çalışmalarım etkili olmuş pek birşey hissedemedim...

4-Sınırlamalar ve kısıtlamlardan duyduğum çaresizlikten dolayı kendimi tamamen ve derinden kabul ediyor onaylıyor ve seviyorum ...Kendinizi sevdiğinizi mutlaka söyleyin çünki bizler kendimizi sevmeyi ayıp günah gibi gören bir toplumdan geliyoruz ...
Hissettiğim duygu sanki boğuluyormuşum gibi idim ..Ben denize ancak boğazıma kadar girebiliyorum daha derine gidersem sanki boğulacakmışım gibi hissediyorum aynen o duyguyu hissettim ...Sanki boğulmamak için derin derin nefesler alıyordum ...10 dan sonra duygu 7 düştü boğulma hissine uzun bir eft yaptım göz çevreasinde tur atarak içimden geçen duyguları söyledim ...7 indi ..7 den 5 indiğinde mide bulantısı kulaklarda basınç hissettim ...Sanki araba tutmaya başlamıştı ...Ben araba tutmaya başladığında kendimi sınırlandırılmış hissetmeye başladım genelde yolculuklarda yanımızda kayınvalide faktörü vardı ve herşeye karışan orda onu yapmayın burda bunu yapın diye sürekli konuşan biri hatta onunla aynı arabada olmak bile benim kendimi sınırlandırılmış gibi hissetmeme neden oluyor ...Uzun bir turdaha attım ve 2ye indi Burada artık bu sorundan özgürleşmeyi seçiyorum demeye başladım ...ve 0,landı...

Dünki Seansalar bir son verip kocaman bir bardak su içtim ...Bu çalışmalardan sonra kulaklarım açıldı nefesim açıldı hatta diz ağrım ilaç almadan geçti ...Muhteşm bir çalışma yaptım çok iyi geldi yalnız dün içimde ki boşluk kocamandı çok yemek yedim hiç doymayacakmışım gibi geldi bende meyve ile geçiştirmmeye çalıştım açlık hissimi ...Kendimle ilgili çalışmalarımı buradan yayınlayacağım belki birilerine bir faydam dokunur...

Hiç yorum yok: