9 Ekim 2010 Cumartesi

Merhabalar yine yeni keşfettiğim bir olayı anlatayım sizlere .Benim meşhur alerjilerim varya ,yünede çok alerjim vardı.Kışın Ankara'nın soğuna yün olmazsa olmazımdı ne yün kazak giye biliyordum nede yün yorgan örte biliyordum .Bütün alerjilerime yaptığım eftçok iyi gelmiş .Ben iki gündür yün yorganlarımı yıkıyorum.kimini makinada kimini küvette.tetemiz oldular .Bir keresinde annemlerde bir yün yastık yıkanmıştı onuda ben bile yıkakamamıştım ama nefes almakta çok zorlanmıştım ve erkenden eve dönmüştüm .Kışında yorganıma çift nevresim geçiriyordum.Yün kazak giydiğimde bir süre sonra nefes alamıyordum içim küçük kesilerle doluyordu sanki dudaklarım şişiyordu.Polen ve adaçayı tedavisi yapıyordum.Dün kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissettim ve alerjen belirtilere rastlanmadı.Şimdi ikitane daha var onlarıda yıkamak istiyorum.Kendimi kaptırdım.

ben kendi hayatımla ilgili bir çok şeye eft yaptım bir takım sorunlarımı çözdüm ve alerjilerim içnde yaptım .Belki bilmeden alerjilerimin ortaya çıkmasındaki nedenlere de yaptım ve alejim içinde yapınca etkili oldu.

Kendinize konular belirleyin ve bir süre duygu 0lana kadar üstünde çalışın ve hergün bir duygu için yapın sonuçlarını bekleyin sonuç aldıkça daha bi gayrete geliyorsunuz.

Ohhh ben bu kışı ıhlamur içerek yün kazaklarıma sarınarak ve yün yorgan keyfi yaparak yaşyacağım.

Hiç yorum yok: