9 Ekim 2010 Cumartesi

Merhaba ben siteyle tanıştıktan sonra en ücra köşelerini bile okumuş biriyim şimdiki paylaşımlara yetişemiyorum .Kendimde deneyimlediğim eft ile ilgili deneyimlerimi günlüğümde yazıyorum ama anlaşılan okumayanlara ulaşamıyorum anlaşılan .Bende bu konuda buraya yazmaya karar verdim.
Ben öncelikle size Mürüvvet Muratın kitabını almanızı öneririm.Elinizde bir kitap olması ve ona baş vurmak güzel kendinizce knuları belirliyorsunuz .
Sonra oturup hayatınızı gözden geçirin .Kendinize notlar alın ve başlayın öncelikle belirlemek ve hissetmek çok ilginç yelerde hissediyorsunuz .Ben genelde boğazımda hissediyorum çünki üzüldüğüm zaman veya çok sevindiğimde boğazıma bir şeyler düğümlenir.Hatta bazen çok üzüldüğümde boğazıma iner ve on gün ne yaparsam yapayım geçmez.Ben eşimle ilgili eft yaparken kalbimde hissettim çünki kalbim çok kırılmıştı.

Ben ençok annemle ilgili EFT yaptım .Bütün hislerimi yazdım ve sırayla herbirine EFT yaptım kimine iki tur kimine on tur birden ona kadar sayı veriyorsunuz ya o kendini belli ediyor .Bende önce yapamıyorum acaba oluyormu diye düşünmeye başlamıştım ama deneyim artıkça ve sonuç aldıkça kendinize güveniniz geliyor.

Ben annemle eşimle,alerjilerimle ilgili eftyaptım .Ben eft yaptıktan sonra çözümlediğim olaylara sedona yapıyorum .Böylece o olayı tamamen hayatımda bitiriyorum.

Benim bir çok şeye alerjim vardı ve 30 yaşından sonra ortaya çıktı bir gün bütün alerjilerime diye EFT yaptım .Bunu on tur yaptımve vücudumun bir çok yerinde hissetim.Kız kardeşimle parkta iğde ağacının altında oturduğum halde gayet iyi idim.Ben iğde kokusuna neredeysehatanelik olan ben hiç etkilenmedim.

Bu yolculukta da şunu fark ettim beni araba tutuyordu .Hele köroğlu belinde gözümü açamıyordum bu sefer hiç bir şey olmadan gidip geldim.Şimdi sırada temizlik var ve deterjan alerjime de uygulayacağım.

Ben bazı çözemediğim olaylara NLP yapıyorum.Hayatımı geri ileri götürüp getiriyorum çok ilginç şeyler hatırlamaya başladım ve EFT yi onlara yapıyorum .Ben hiç bir şeyden korkmam zannederdim ama çocukken annemle babamın kavgalarından öylesine etkilenmişizki hep terkedilme korkusu yaşamışım .Bu korkuya EFT yaptığımda dizimde hissettim meşur diz ağrım sanki kalbim dizimde atıyordu ve ben kendimi çok zorlayarak eft yaptım ve sonuç diz ağrı çok zorlamadığım sürece ağrımıyor .Bakalım onu ne geçirecek.Ben artık deneyimlerimi sizlerle burada paylaşmak istiyorum bana sormak istediğniz şeyler olursa severek cevaplarım.

Hiç yorum yok: