9 Ekim 2010 Cumartesi

Dün uzun bir aradan sonra kendime yeniden EFT yapmaya başladım .Alerjilerimikaydedip tekerteker EFT yapmaya karar verdim .Ben önce bütün alerjilerime yapmıştım ve iyi sonuçlaraldım .Artık kış geliyor ve benim iyi bir tedaviye ihtiyacım var diye düşündüm ve dün başladım.Soğuk.ıhlamur,karanfil,iğde,çilek,ağaç kokusu (ıslak tahta veya kereste),polen,yün,deterjan,toz,bzaı kokular,bazı kozmetik ürünler,rimel gibi önce tesbit ettim ve uygulamaya başladım .

1-soğuk -burnumda hisettim .3turda bitirdim .

2-yün-boğazımda hissettim .3turda bitirdim.

3-karanfil-burnumda hissettim .3 turda bitirdi.

Burnumda hissettim derken açıklayayım burnum hiç nefes alamyacak kadar tıkandı ve EFt bitince sanki kocaman bir nefes aldım .Ben bir haftadır yün yorganla yatmaya başladımve ağazımda yaralar ve dişetlerimde inmeler olmaya başlamıştı istediğiniz kadar ilaç kullanın geçmiyor.Dün yün için EFt yaptım ve bu gün sabah kendimi yokluyorum ve çok rahat ağazımdaki yaralar olmadan kalktım ve kocaman nefesler alabiliyorum .

EFT yapmaya başlarken sorunu bulduktan sonra nerenizde hissediyorsanız bunuda bulun ve ona 1-10 arasınada bir sayı verin .Ben genelde 10derim ve başalrım yün alerjimden dolayı kendimi tamamen ve derinden kabul ediyorum ve onaylıyorum diye karete noktasına vurmaya ve diğer noktalarla devam ederim bir tur bittikten sonra tekrar hissederim bakalım nekadar veriyorum ve bazen hemen 5 iner bazende 8 olur buna göre 0 layıncaya kadar devam ederim .Bütün alerjilerimi tektek ele alıyorum buradan yaptıkça yazacağım.

Hiç yorum yok: