9 Ekim 2010 Cumartesi

Ben dünde ıhlamur ve ağaç kokusuna eft yaptım.
1-ıhlamur-3 turda bitirdim burnumda hissettim

2-ağaç kokusu-3turda bitirdim.Buçok ilginçdilimde ve boğazımda hissettim .Bualerjim benim dilimi yara yapıyordu ve boğazım şişiyordu nefes almak çok zor oluyordu .

Dün şu dikkatimi çekti EFT yaparken hissetiğim nokta o alerjen benini nerede etkiliyorsa orada hissediyorum.Bu yüzdende artık hissetmem daha kolay oluyor.

Eylülzen sen söyleyince aklıma geldi beninde metaleve naylon giyisilere alerjim var iyiki hatırlattın.Bir ara ince çorap giyemez olmuştum .

Bu hissettme olayına gelince mesela benim burnumda hissetmemden örnek vereyim burnum sanki tamamen tıkanıyor hiç nefes alamıyorum on diyorum EFT yaptıkça durup her turda ne kadar geçmiş diye kontrol ediyorumbunu sen kendin belirliyorsun bazen iki turda bazen on turda bitiyor bazendeiçinden başka olaylar çıkyor onlarada yapıyorsun uzuyor.

Bence öncelikle listeni yap seni üzen yoran sıkan önüne set çeken ne varsa hepsini listele.Ben annemden eşime çocuklarıma dostlarıma kadar herşeyi listeledim ve onlara eft yapıyorum daha listemin çok başlarında olmama rağmen çok faydasını gördümlistene döndüğün zaman tekrar kaldığın yerden devam edebiliyorsun.

Hiç yorum yok: