9 Ekim 2010 Cumartesi

Geçmişe yolculuk

İzmir yolculuğu ne zamandır ertelediğim EFT turlarına yeniden başlamama neden oldu yolda araba tutmaya başladı ...Asıl kaynağa inmeyi hep göz ardı etmiştim...Artık ihmal edilemez hale geldi belkide zamanı geldi ...Bu gün sabah yataktan kalkmadan üşüştü sorular kafama işte geçmiş bir kez daha zorluyor beni ...

Bundan 20 yıl önce bir Akçay seyahati ve yaşanan tatsız olaylar annemle eşimin arasında çekiştirilmem hiç biri ne yaparsam yapayım mutlu değil sanki benimle top gibi oynuyorlar ...Bende ne tarafa gideceğini bilmez bir şekilde aralarında kalıyorum ...Kendimi çaresiz hissediyordum işte Hissettiğim duygu bu ÇARESİZLİK ne yapacağımı bilememezlik...Bu duyguya EFT yapmaya başladım Akçaydan dönerken duyduğum çaresizlikten dolayı kendimi tamamen ve derinden kabul ediyorum onaylıyorum ve seviyorum diye çok ilginçtir hala hep hayret ediyorum bu hissetme olayına midem bulanmaya başladı ,öğürdüm hatta ...Bu yaşanan olaydan sonra Ankara'ya dönerken Sivrihisarda beni araba tutmya başlamıştı çok kötü mide bulantısı ve nefes alamaz halde idim ...Birdaha ne zaman sivrihisardan geçsem başladı araba tutmaya beni hatta geçmesemde ...

Bu olayda sadece yaşadığım çaresizlik değildi sanki özgürlüm elimden alınmş gibide hissetmiştim ben bir kukladan farksız iplerle oynatılıyordum ipler kimin elinde ise o sahibimdi ...Bu benim gibi özgürlüğüne düşkün birine ağır gelmişti kendimi ne zaman bu duygunun içinede hissetsem yine kötü oluyorum arabada olduğumda araba tutuyor evde iken uykunun kollarına sığınıyorum kaçıyorum uyurken kimse dokunamıyor bana ...

Birde kayınvalideli yolculuklar var ...İşte tam bir kabus yolda çileden çıkaıyor beni zaten kaçacak yer yok küçük arabanın içinde ...Laf sokmalar ben ne yeriçersen içinden çıkmalar durduğumuz her yere karışmalar tam bir kabus ...Yine öyle bir yolculuğun ardından evde kendime gelmem zaman aldı...Bu konu üzerinde çalışma yapacağım ...

Hiç yorum yok: