9 Ekim 2010 Cumartesi

Dün kardeşimin oğlu önceden gittiği okuldan alınıp ankara kolejine verdiler ve ilk günü idi.Eski bir sınıfa düşmüş herkes bir birini tanıyor bu yabancı kalmış .Anne baba başındalar ve çocuktan çok onlar heyecanlılar.BU beni geçmişe götürdü bende ilk okula başladığım günü hatırladım ve içimde bir acı duydum .Beni okula dayım götürmüştü ve okula bırakıp gitmişti .Ben okulda kendimi çok yalnız hissetmiştim ve o sen benim için çok zor geçmişti .Ertesi sene başka bir okul ve yine aynı yalnızlık ve yine annem yanımda yoktu .Bu bir çocuk için çok zor bir durum ve benide etkilemiş .bunu size anlatmamdaki sebep belki sizlerdende bu tür şeyler yaşayanlar olabilir ve hatırlamamış olabilirsiniz .Ben bu konuyu düşünürken dizimdeki ağrı zonklamaya başladı.Ben kendimi nezaman yanlız ve terk edilmiş hissedersem dizim ağrıyor .Bu konuda kendime EFT yapacağım bakalım ne olacak sonuç .Ben kendimi bir çok konuda yanlız bırakılmış hissederim.Ben haklı olupta yalnız kalmaktan bıkmış bir insanım ve buda artık dizime vuruyor.

Sizde geçmişinize şöyle bir göz gezdirin ve kendiniz samimi olun bakın neler çıkıyor.

Hiç yorum yok: