1 Temmuz 2010 Perşembe

İçimden kuşlar göçüyor

İnci Aralın bir kitabıydı, kitap biraz sıkıcı idi ama ismi beni çok etkilemişti ...Bu aralar içimde biriktirdiklerimde aynı o kuşlar gibi içimden göçüp gidiyorlar ...bu hafata uyudum dinlendim ve hiç birşey düşünmeden yaşamaya çalıştım verdiğim her nefeste içimden birşeyler uçup gitti ...

ANNE, bir insan hayatında en önemli unsur...Bizi biz yapan herşeyi anneden öğreniyoruz yada yoksun kalıyoruz ...Yoksunluklarımız nedenli çoksa hayata güvenimiz o denli az oluyor ...Ben ne çok EFT yaptım ve her çalışmamın sonucu anneme çıktı neredeyse ...

Benim annemde anne sevgisinin ne demek olduğunu bilmeden büyümüş ...Ninesi ve dedesi annemi çok sevmişler onları kaybettikten sonra sevgi yaşamamış ...sevgiyi sadece eğer sevgisi ile yaşadı ...Eğer ne kadar az bir sevgi insanlar için ...yaptığın şey oranında seviliyorsun...oysa anne evlet arasındaki sevgi rağmen sevgisi olmalıki evlatlar kana kana sevmeyi öğrensin...

Sanki affettikten sonra içimden bilmediğim ağırlıklar uçup gidiyor hafifliyorum gün güne ...Yaptığım Eft çalışmaları affetme mi daha kolaylaştırmış içimdeki düğümler çözülmüş ...Yoğun sıkışmış duygulardan sonra gevşemenin hafifliğne alışmaya çalışıyorum...


Hiç yorum yok: