21 Temmuz 2010 Çarşamba

Yeni arayışlardayım


Bu aralar yeni arayışlardayım Elif Şafağın aşk kitabını okuyorum...Yeniden Mevlana aşkım depreşti ...Yanlız bu sefer şemside içine aldı ne çok bir oluşlarını gördüm yeniden mevlanaya gitmeliyim diye düşünmeye başladım ...

Hayatımdaki aşkın nerede olduğunu sorguladım...Kimi zaman Ellanın yerine koydum kendimi ...Bazen tıpatıp aynı bazen taban taban zıtlıklarımız oldu ...Ancak bir noktada aynıydık aşkı göz ardı edişimizde ...

Bazen düşünüyorumda ne çok ıskaldığım şey var hayatımda ya yanından geçip gitmişim yada elimin tersi ile itmişim bunları ben yapmışım ...Ben bana yapılmasına izin vermişim ...Bir suçlu aramıyorum artık bana yapılanlardan sadece ben sorumluyum ...

İnsanlar siz izin verdiğiniz kadar sınırlarınızı aşarlar ben çok müsamakar davranmışım herkes kendi evi gibi girmiş çıkmış hayatıma ...Nil günün dediği gibi kapılarımın tokmağı hep dışarda olmuş teklifsiz girmiş insanlar ...Ne zaman ben farkına varıp içe almışım tokmağı kapımı çalmaya başladılar izinsiz dalışlar azaldı ...Hala kapıyı açar açmaz dalanlar var ancak En azından ben görmek istediğim zaman girebiliyorlar ...Digonun ahırı olamktan çıktı hayatım...

Bu aralar buradan sevdiğim ve paylaşmaktan hoşlandığım yazılarıda yayınlıyorum ...Benim ben olmamda çok katkıları oldu ...Hepsine şükürler olsun...

Geçmişte yazdığım yazıları okumak beni mutlu ediyor Değişim aşamalarımı görmek kendimle yaptığım çalışmaların ne kadar önemli olduğunu görmek beni çok mutlu ediyor ...Kendini geliştir .comdaki yazılarımı okuyunca kendimden çok hoşnut oldum ...

Bu aralar kuranı türkçe okuyup anlama çalışmalarına başladım bu gün yaptığım çalışma çok güzeldi ...sabahın 5.30 kalktım ve başaldım önce anneme iki yasin okudum ...Sonra hazırladım kendimi çalışmaya 7 kadar okudum ve anlamaya çalıştım ...Ben ilk defa kuran-ı türkçe okuyacağım ...Daha önce denemelerim oldu birçok sürenin türkçesinide okudum ancak ilk defa hepsini okuyacağım kısmetse...İndiriliş sırasına göre okuyorum mutlaka uzun zamanımı alacak biliyorum ama olsun ...İçimde bir coşku var ...

Hayatımdaki yeni dönemde yeni başlangıçlara yol alıyorum yolum aydınlık ve açık olsun ...Yolumada yeni dostlar olsun beni alıp ta uzaklara götürsünler bilmediğim keşiflerim olsun kendi içime doğru yaptığım yolculukta can yoldaşlarım olsun derinlere dalalım hiç konuşmadan...

Hiç yorum yok: