7 Temmuz 2010 Çarşamba

Evim Evim Güzel Evim

Nihayet evime geldim dün ...İki gündür kız kardeşimdeydim ...Bizim minoşları doyasıya sevdim kardeşimin misafiri gelecekti ben çocuklarla ilgilenirken oda işlerini yaptı ...

Bu ara hem baş sağlığına gelenler hemde bebek görmeye gelenler birbirine karıştı ...Bir sürü görmediğim kişlerle görüşme fırsatım oldu ...insanlara sevgiyle yaklaştım ve karşılık gördüm...
indigolarla ilgili yazıyı okuyunca kendimi buldum ...ailenin çılgını olmak beni hem üzdü hemde memnun etti ...Hem herkes benden kırmak için çekiniyor hemde bazen kendimi yalnız bulmak kendimi ifade ederken kendimi anlatsamda insanların beni anlamak istememsi beni üzdü ...

Ancak özgür ruhum ve kendini bilme ve bulma çalışmalarım beni güzel yerlere getirmiş ...kendimi seviyorum ....

Hiç yorum yok: