30 Temmuz 2010 Cuma

Esinlendiklerim

Bu aralar bana danışanlardan derlediğim bir çoğunda ortak sorunlara buradan cevap vermek istedim ...

Bizler büyütülürken ne çok çevresel kalıplarla büyütülüyoruz,yasak günah ayıplarla ...Bunların çoğu ailelerin kendi bilmediklerini gizlemek için kullandıkları kılıflar ...Ancak bizlerde derin etkilerin ortaya çıkmasına sebep oluyor ...
Ben bana anlatılmayan ve sorduğum sorulara bu üçleme ile yanıt verildiği çocukluk dönemini hala temizlemeye çalışıyorum ...

Ben ilk EFTye başladığım zaman bocalamıştım nasıl yapacağım diye ...Eft'de vuruşları öğrendikten sonra en kolay yol sizi üzen en belirgin sorunla başlayın işe...

Bazı danışanlar özel konularda mesajlar yazmışlar sizin için özel olan konu ile başlayın kuracağınız EFT ifade cümlesine ...

Mesla:Bütün korkularımdan dolayı kendimi tamamen ve derinden kabul ediyorum ve onaylıyorum deyin genel bir çalışma ile başlayın ...Burada önemli olan her ne yaşarsanız yaşayın kendinizi kabul etmiş oluyorsunuz buna rağmende seviyorsunuz ...Bizlere yıllarca kendini sevmenin yanlış olduğu öğretildi bu yüzdende kendimizi sevmeyi bilmiyoruz yada ayaıp sayıyoruz...

Ancak bizler kendimizi sevmez, değerli bulmazsak kendimize güvenmezsek ...Başkalarından bunları nasıl isteriz...

Ben değerliyim ben sevilmeye layğım ,diye bildiğimizde kendimize hata yapma hakkı tanıdğımızda bir çok sorun kendiliğinden çözülecektir ...

EFTye başladığımda kendimle ilgili çalışmalarım sırasında kimseye söyleyemeceğim içimde biriktirdiğim şeyler çözülmeye başladı ancak bunada kendime karşı dürüst olmam ve olayları bir çok açıdan ele almam sebep oldu kendimi haklı çıkarmaya çalışmadım ...Hatta yerden yere vurdum acıttım kanattım kimi zaman ve içimdekileri boşalttım ...Kimi zaman zor geldi kendi gerçeklerimle yüzleşmek ...Suçu başkalarına atmak kolayıma gittmişti yıllarca halbuki bana yapılanların bir çoğuna ben izin vermiştim ...

Şimdi hayatımda hatalarımında sorumluluğunu kabulettim bütün hatalarımdan dolayı kendimi tamamen ve derinden kabul ediyor seviyor ve onaylıyorum ...
Bir zamanlar hata yapmaktan ne kadar çok korktuğum aklıma geliyor bu cümleyi her duyuşumda ...Ben korktukça daha çok hata yapmıştım hata üstüne hata...Artık hata yapmaktan kork muyorum ,hatalarımdan ders alarak tekrar etmemeye çalışıyorum ...Hata yapacağım diye düşünmek yerine kendimi nasıl geliştire bilirim diye başka bir pencereye geçiyorum ...
Umarım yadıklarımla genel anlamda birçok kişiye bir açıklama getire bilmişimdir ...

Hiç yorum yok: