10 Temmuz 2010 Cumartesi

Giden kayıpların ardından ben

Bu ara yaşadığım kayıplar benim durup düşünmeme neden oldu ...Onlar yaşarken ya benim için ölmüşlerdi yada yaptığım çalışmalarla ben onları öldürmüştüm ...En son annemi yıkamaya girdiğimde onu affatmem üstümdeki dağlar kadar yükü kaldırmıştı ...

Hayata en sevdiklerimizi ne çok kırarız...Bir anne babayı koşulsuz sevmek isterizde bir türlü yapamayız her seferinde en derininden acıta acıta kırılırız en ufak şeylere bile ...Çünki beklemeyiz ufakta olsa canımızın yanmasını ...Ben anneme ne çok kırılmışım ne çok yaram kabuk bağlamış aynı yerden affedince hep aynı yara olduğu ortaya çıktı kabuk düşünce yerinden...

İçimde kocaman bir boşluk var ...Benim şantiye alanı yeni bir oluşum içine girmeli boşluğu güzellikle doldurmalıyım ...Bu ara bir arkadaşımın çocuğuna rehberlik yapmam istendi henüz denemedik ancak onda olumlu sonuçlar alabileceğime inanıyorum ...EFT yapacağız ...başladığımız anda aşamaları yazacağım ...Hayat bana yeni alanlar açıyor kısır döngülerde takılıp kalmama izin vermiyor...

Hiç yorum yok: