29 Temmuz 2010 Perşembe

Haytımızdaki attığımız bumeranglar

Senden evrene yayılacak olan titreşim hangi frekans üzere sendençıkarsa, yine aynı frekansta ama bir kartopunun dağdan aşağıyuvarlanırken dönüştüğü bir çığ gibi sana dönecektir.İşte buyüzden evrene yaydığımız titreşimin frekansının, pozitif olmasına özengöstermeliyiz. Eğer negatif olursa sen, senden çıkanların sana dönerkendönüştüğü çığın altında kalabilirsin.
Uzun zamandır hayatımla ilgili değişimlerimi herşekilde dile getirmeye çalışıyorum ...Kimi kendi deneyimlerim kimi beğendiğim yazılar ...Üsteki yazıyı gördüğümde birden geçmişe gittim ...Ne çok sıkıntıyı kendime çekmiştim benim olmayan dinlediğim şarkılarda,seyrettiğim flimlerde ,düşüncelerimde hep mutsuzluğu çekmiştim ...Yaşadım çektiklerimi ,kaç kez üstüme çığ düştü...Ne ağır yaralar aldım direndim boş yere ...

Artık pozitif düşünüyorum hayatıma acı hüzün ve keder girmesine izin vermiyorum ...Kimi zaman acıtsalarda üstünde durmuyor dillendirmiyorum ...Haytın başka penceresinden bakıyorum ...

Ne çok şükredecek güzellikler buluyorum kendime göz alabildiğince ...Hayata sevgi dolu gözlerle bakıyorum ...İnsanları yargılamak yerine oldukları gibi kabul ediyorum değiştirmeye uğraşmıyorum ...Değiştirmek istediğim tek kiş var o da kendimim...

Bir çok kişiye bencilik gibi gelsede kendi isteklerim ve dileklerime öncelik veriyorum...Kendimi önemsemeyi öğrendim...Ara sıra şımartıyorum da ...Ben huzurlu ve mutlu oldukça çevremede yansımaya başladı bu halim ...Mutluluk bulaşıcı imiş saçıyorum her yana cömertçe ...

Artık arınma kazınma yapmalıyım güzel bir temizliğin ardından hayatımdakilerdende arınıp kazıyıp atmaıyım gereksizleri ...

Hayatım sadeleştikçe kendim olmam daha kolay oluyor ...Ne çok kalablığın ortasında kıpırdayamaz hale gelmişim ...




Hiç yorum yok: