28 Haziran 2010 Pazartesi

Sanki hayatımdan bir dönem kapandı

Annemi kaybedeli 15 gün oldu henüz onun yokluğunu tam anlamış değilim ...Şu an henüz kalabalıktan yeni çıktım sorulan her soruya yanıt vermek işleri organize etmek herkesi idare etmek bana düştü ...Büyük olmanın ne demek olduğunu gördüm ve gösterdim ...

Şöyle çevrem bakıp insanların ne kadar boş şeylerle uğraştığını görmek ,anlamsız tartışmaların içinden ustaca manevralarla sıyrılmak ,kimseyi incitmemeye çalışmak ,Alp'le Mert'le geçen bir hafta birde üstelik diş çıkarıyorlar...Acı ,üzüntü ,özlem yıllardır görüşmedim insanları görmek çok konuşmak beni çok yormuş iki gündür sürekli uyuyorum ...

Annem :söylenecek ne çok şey var hakkında hep iyi şeyler söylemek istediğim ancak çok kırgın olduğum üzüldüğüm incindiğim olayların çok olduğu hatıralarım var ...Ne çok hırpaladı beni gücümün son damlasına kadar onu memnun etmeye çalıştım yıllarca ...Ben onu herşeye rağmen sevdim ancak o hep eğer sevgisi ile sevdi beni ...Eğer şunu yaparsan ,eğer şuraya gidersen gibi her dediğini fazlasıyla yaptım gücümün üstünde çalıştım annemi memnun etmeye ...Ancak yetmedi kendimi sevdirmeye ...Ne acı bir annenin çocuklarını böyle sevmesi ...

Okadar çok konuştum ki birde bakmışım annemi affetmişim herşeye rağmen ...Sırtımdan büyük bir ağırlık kalktı gitti sanki ...Tabi bu affetme işi okadar kolay olmadı yaptığım EFTlerde ne çok şeyde annem çıkmıştı ve ne çok içimde biriktirdiklerimi çözmüştüm de ondan bu kadar kolay oldu affetmem...

Ben annemi çok sevdim ...Annemde benim çocuklarımı sevdi bizlere göstermediği her ilgiyi benim çocuklarıma gösterdi ...onları mutlu etmek için elinden geleni yaptı ...Diğer torunları şansızdı bu konuda hastalık zamanına geldiler ...

Hayatımda bir dönem kapandı bakalım hayat bana bundan sonra neler gösterecek ...Annem son zamanlarda hayata olan ilgisini kaybetmişti artık ölümü bekliyordu en ufak bir çaba harcamıyordu yaşamak için ... Gördüğüm rüyada huzurlu bir yüzü vardı ...Dilerim gittiği yerde huzur bulur ...Mekanın cennet olsun nur içinde yat ..

Hiç yorum yok: