12 Haziran 2010 Cumartesi

Karmaşık duygular içindeyim

Bu aralar sanki yeni başlangıçlar arifesindeyim ...Öğrendiklerimle kendimle yaptığım çalışmalarla yeni bir yolun başına geldim ...Hani odanın içinde bir çok kapı vardı ya bende hepsini açıp keşfettim ve en son açtığım kapıdan kırk kapılı bir yeni oda gördüm tam kapı aralığındayım rehberimi beklerken şimdiye kadar göz ardı ettiğim ön yargılı yaklaştığım Nil Gün rehberim oldu kendisini Melda Tuncel'de dinlerken işte aradıklarım dedim ...

Ben şimdiye kadar meğer çevre temizliği yapmışım ...Hala içimdeki benden uzaktım ...Nil Günü dinlerken kendimi keşfetmenin yollarını gördüm ve şimdiye kadar bu rehberin rehberliğine hazır olmadığımı anladım ...artık hazırım ve bakalım ne olacak ...Nil günün rehberliğinde nerelere geleceğim ...

Yayımı gerdim okumu atmaya hazırım ...Ok bu sefer nereye gidecek ...


Hiç yorum yok: