3 Haziran 2010 Perşembe

EFT ile kazandıklarım


Bu sene alerjilerimin ne kadar azaldığını anlatmakla başlyayım eskiden nefes alamayıp boğulacağımı zannetiğim zamanların sıkıntılarını yaşamadım doya doya iğde kokularını içime çekiyorum ...polenler yoğun olmadıkça bana dokunmadı ...Kase kase çilekleri yedim gönlümce eskiden kokusu bile benim kötü olmama yetiyordu ...

Hele temizlik işkence gibiydi o kadar yorgunluğun üstüne birde hastalanıyordum...Artık köşe bucak temizliyorum tık yok sadece yoruluyorum...

Belki bir çoğunuz yok artık abartıyorsun diye bilirsiniz ancak kendimde deneyip aldığım sonuçları yazıyorum ...Bazı şeylerde etkisini henüz hissetmiyorum veya bana özel olduğu için yazmıyorum ...Belkide içimde hallettikten sonra onları bile paylaşa bileceğim ...

Ben yıllarca boğazımda çok şey biriktirmişim ve en çok boğaz rahatsızlıkları yaşamıştım...
Boğaz çakram ne kadar dolu imiş yaptığım EFTler çok iyi geldi ...Eskiden üzüldüğüm veya içinden çıkamadığım bir konu için boğazıma bir yumru gelir otururdu artık olmuyor çünki içimde biriktirmiyorum ya hemen paylaşıyorum yada EFt ile hallediyorum ...

Hayatımın 2, on yılına henüz geçemedim henüz sanki ilk on yılda atladığım bir şeyler var ...Sanki okul dönemine geçersenm yanlızlıkla yüzleşeceğim gibi geldiği için bir türlü göze alamıyorum erteliyorum gibi...

Artık ilk ou kapatma zamanı geldi ertelemeyi bırakıp çalışmaya başlamalıyım ...

Eft sadece vuruşlar değildir kendini olduğun gibi kabul edip sevmektir ...Yıllarca kendini kabul edip seven insanlara bencil gözüyle bakmış birinin bunu söylemesi ilk zamanlarda zor oluyordu ...Bencil kişilerin kötülük yapanla eş tutulduğu kalıplarımı kırmak çok zor oldu ...

Birde annemin bir lafı kırk yıl unutayıp yeri zamanı geldiğinde söyleme kalıbı benim insanlar karşısında konuşma zamanını beklemem ve bir türlü gelmeyen zaman ...Artık konuşuyorum zamanını beklemeden içimde biriktirmiyorum ...İnsanlara bana daha dikkatli olmaları gerektiğini fark ettirdim ...Artık benim çelikten yapılmadığımın farkındalar ...Bir kaç kişinin dışında...onlar üzerindede çalışmalar yapacağım...Şimdilik çok yolun başındayım ama yılmak yok ...


Hiç yorum yok: