5 Haziran 2010 Cumartesi

Ne çok istedim Japonyaya gitmeyi




Ben ne çok istedim Japonya'ya gitmeyi...İnsanların zarifliği ,ülkenin zor şartlara dayanıklılğı ,güzellikleri herşeyi beni kendine çekti ...

Bir kitap okudum Şibumi onda anlatmış Japonya'yı bir kez daha vuruldum ...
Japon bahçelerinin hazırlanmasındaki titizliği 15 senede falan akustik açıdan hazır oluyormuş bir bahçe ...
Hele kiraz zamanı muhteşem mutlaka gitmeliyim bir gün...




Hayatlarına teknolojiyi alamışalar bir çok yeni icatta yapmışlar ancak geleneklerdende vazgeçmemişler ...hayatlarındaki sadelik beni çok etkiliyor ...Saygılı ve sade yaşam öz veriyle birleşince çok hoş bir karışım olmuş ...

1 yorum:

suphiye dedi ki...

gerçek tam olarak hislerime derman olmuşsunuz 18 yaşındayım martta kiraz ağaçları çiçek açtığında oraya gitmek istiyorum.
belki şimdi değil ama ilerde mutlaka olacak.