7 Haziran 2010 Pazartesi

Geçmiş yordu beni

Hafta sonunu gçemiş hesaplarla geçirdik eşimle arada didiştik içimizdekileri döktük sakince ve kırılmadan çözümsüz bıraktık yerlerine ...Eskiden dünya savaşlarının çıktığı konular artık sakince konuşulur hale geldi çözüm bir dahaki bahara kalsada ...

Pazar her zamanki gibi ne yenilecek diye düşünülerek geçti ...Uyudum uyandım ,tekrar uyudum uyandım ...Havada mütiş bir ağırlık vardı sanki ve birden kocaman ceviz büyüklüğünde dolu yağdı ...Hayatımda hiç bu kadar büyük dolu yağdığını görmemiştim ...Hayırdır inşallah dedik ...Yağmur biraz dinince alış verişe gittik ...Yolda yağmura yakalandık ...Dün bir başka yağdı yağmurda...

Neyse sevgili pazartesiye ulaştık ...Benim en sevdiğim günlerdendir pazartesi ...Oh ne güzel ev normal haline döndü...Bu gün güzel güneşli bir gün insanın içi sımsıcak sevgiyle doluyor...
Yarın kuzucuklarıma gideceğim aşı günleri yarın 8. aylarına giriyorlar...Canlarım benim onları çok seviyorum...

Hiç yorum yok: