31 Mayıs 2010 Pazartesi

yorgun bir hafata sonunun ardından dinleniyorum

Pazar günü annemlerde toplandık bütün kardeşler ve dayımın askerden yeni gelen oğlu ve yengemde geldi ...
Dayımı ne yazık ki 6 yıl oldu kaybedeli çok genç gitti aramızdan ...Ne çok içine atıp biriktirdiki yaşadıklarını Akciğer kanserinden kaybettik genç yaşta 49 yaşındaydı ...Kuzen askere giderken bizim için biraz daha üzücü oldu ...Askerliğini en zor yerde Tuncelide yaptı kıştı gittiğinde her haberde Tunceli dediğinde yürekler ağızımıza geldi ...Ne çok koruma kalkanı yaptım onun için ve tüm askerler için ...Bu aralar her şehit haberinde içimdeki sızı birazdaha derinleşiyor ...

AH annem içimi acıttı yine gün güne dahada kötüye gidiyor yaşamak onun için hiç önemli değil sanki herkes onun için yaratılmış köleler gibi nerdeyse onun için nefes almamızı isteyecek ...Artık anneme acımıyorum babama acıyor içim annemin bütün yükünü üstlenmiş üstelik kaprislerinide çekiyor ...Kendini bukadar bırakmış bir insanın kapris yapmak gibi bir lüksü olamaz ...

Canım babam biz geleceğiz diye muhteşem yemekler hazırlamış ...Karnıyarık ve zeytinyağlı biber dolması ...Bende onun için damla çikolatalı kek yaptım ...Bizler yaptıklarını beğendikçe ne kadar mutluydu ...

Sabah kahvaltıya kız kardeşimle eşide geldi tabi minoşlarda ...Kahvaltıda kanepeleri afiyetle mideye indirdik epeydir yapmıyordum herkes özlemiş ...Mert kuzusu domates suyunu seve bayıla içti kahvaltıda ...Günümüz yoğun bir tempo içinde geçti annem ve bebişlerin bakımları arasında ...

Hepimiz birlikte yenen yemekleri özlemişiz kocaman aileri ,sevgiyle kucaklanan minikleri, samimi duyguları özlemişiz...Yemekler yenip sohbet faslında kuzenle ben benim yiğenim erene sataşmakla geçti geldiğinde asık olan suratı giderken gülüyordu ...Zamanın ne kadar çabuk geçtiğine hayret etti...Kahveler içilip fallarda bakıldıktan sonra herkesi yolcu ettik en son Gamze ile ben kaldık evi topladıktan sonra bizde evimize yola çıktık ...

Dün yorgunluğun etkisiyle yerimden kalkamadım akşama kadar filim izledim yattım dinlendim ...Bedenen dinlendim ancak üzüntüm geçmedi ...


Hiç yorum yok: