27 Mayıs 2010 Perşembe

Sevgili oğluşum büyümüşte aşk acısı çekermiş

İki gündür oğluşumun büyüme sancılarını seyrediyorum ...Aşk acısı çekiyor ...Geçen yıldan beridir arayış içinde kız arkadaşından ayrıldığından beri çeşitli denemeler yapıyor ancak ayrılık olayını içinde halletmediği için derinlere gömdü serbest bırakmadığı için yeni kişilerde de hayal kırıklıkları oluyor ve aynı acıyı tekrar yaşıyor ...

Bu iş hortumdaki tıkanıklığı açmadan suyu açmak gibi başka yol buldukça daha vahim sonuçlar veriyor ...Asıl sorunu halletmediği için olaylar yerler ve kişiler değişsede sorun aynı kalıyor ...Bu yüzden asıl olayı çözmek gerekiyor ...Ancak kendisi bilimik olduğu için ona yardım etmme izin vermiyor ...Onunla yapacağımız bir EFT seansı bütün sorunlarını çözmesine yardımcı olacaktır ...

İnsanın elinden birşey gelmeden oturup seyretmesi zor oluyor ...Canım onu ne kadar çok sevdiğimizi ve her ne olursa olsun yanında olduğumuzu bilmesi beni çok mutlu etti...Ancak onu konuşturmak çok zor kendi konusunda sır verir ser vermez ...Bu kadar müsemma göstermeme rağmen hala benden çekiniyor veya işine öyle geliyor ...

Ama benden kaçmaz damarına da basam onu acıtsamda bana anlatmasını sağlıyorum ...Sonuçta herne olursa olsun konuşuyoruz ...Birde benim dediklerimi yapsa canı bukadar yanmayacak ...İllaki yana yakıla öğrenecek ....

Bazen arkadaş gibi ama çoğunlukla anneleri gibi dinliyorum ben onların anneleri olmayı seviyorum ...Bir çok arkadaşları var zaten ancak birtane anneleri var ...Aramızda çok güzel bir dostluk bağı var anne evlat olamanın yanı sıra ...İyiki varlar ve benim çocuklarımlar ,sizleri seviyorum...

Hiç yorum yok: