5 Mayıs 2010 Çarşamba

Hıdırellez dileklerimi yazdım

Sıraladım dilekleri yine ne çok kendimle ilgili dileğim oldu eskiden hep başkaları için dilekler dilerdim .kendimi hep ihmal etmiştim artık Serpilin istekleri ön planda istiyorum ve oluyor abartmadan istiyorum ...Birde büyük şeyleri kademe kademe istiyorum ve onlarda gerçekleşiyor ...

Eşim için ne çok iş dilemiştim şimdi eşimin işi var ve benim dileğim kabul oldu ...Şimdide dileklerimin olması için kahve makinası almayı diliyorum...Eşim çay kahve otomatı işi yapıyor ya ...Benim istediğim sayıda olursa bende dileklerimi gerçekleştirecek alt yapıya sahip olacağım ...

Geçenlerde Melda Tuncelde izlediğim bir şey kafama takıldı geçmişinizde hatırlayamadığınız herşeyden özür dilerim,beni affet ,teşekkür ederim ,seni seviyorum diyerek geçmişten özür dilerseniz hatırlayamadığınız sorunlardan da özgürleşeceğimizi söylemişlerdi çok doğru ben de bu çalışmayı yaptım ...Kilo konusunda herşeyi yapmama rağmen hiç kıprtı yoktu bu çalışmadan sonra sanki erimeye başladım içimde blokaj oluşturan herşeyden özür diledim beni affedin sizi bilmeden oluşturduğum için dedim ,özür diledim ve sizi seviyorum dedim ...

Sanki eski hızıma kavuştum yüzüklerin efendisindeki rohan kralı gibi üstümden yaşlanmışlığın izleri kalkmaya başladı ...Üstüne birde zayıflarsam müthiş olur ...

Dün kanal türkte Özlem Şahini seyrettim ...Kendisiyle gurur duydum ne çok yol katetti ve ne güzel bir yerlere geldi ...Kendi işi ile ilgilenen kendi önüne bakan insanların ve en önemlisi azmin zaferi ...Kendisini sürekli yenileyen aktif bir insan olumlu düşünen ve çevresinede bu enerjisini hissettiren biri ...Sevgili Özlem Şahin yolun aydınlık ve açık olsun...


Hiç yorum yok: