7 Mayıs 2010 Cuma

Dün kendimi aynaya bakıyor gibi hissettim

Dün çok sevdiğim bir ablam bizi ziyarete geldi o yaşadığı sorunları anlattıkça kendimi aynaya bakıyormuş gibi hissettim ...Ne çok beziyorduk birbirimize acıtmıştı yaşananlar ikimizide aynı yerlerden ...

Anne faktörü sevme sorunu olan annelerin çocuklarının sevme açlıkları bir türlü doyuramamak ...Dünyayı sevsen dünyada seni sevse anne sevgisi bir başka ...Ben yıllarca anne şarkılarına ağladım ,duygulaandım ama anlayamadın bir türlü niye ağladığımı bir kaç sene önce kendimle yaptığım bir çalışmada annemin beni hiç kucaklamadığını fark edinceye kadar ...Artık ağlamıyorum mutlulukla kabul edip dinliyorum anneli şarkıları ben çocuklarıma söylüyorum...

Anneler gününün de suyunu çıkardılar reklamlarda yok annenize ütü alın yok tava tencere ...Ne çok tüketime yöneldi toplum ...Benim çocukların işi kolay benim isteklerim bellidir ilk sırada herzaman kitap vardır ,birlikte kahvaltı gibi şeylerdir ...

Bana hayatta verilen en güzel hediye zaten çocuklarımdır ve onların bana verecekleri engüzel hediye doğru insan olmaktır ...İkisi ilede gurur duyuyorum...İyiki varlar ve benim çocuklarımlar...Canlarım sizi seviyorum...

Ayrıca beni takip eden sevdiğim çocuklarımda var canlarım sizide çok seviyorum ...iyiki varsınız..

Herkesin annler günü kutlu olsun ...



Hiç yorum yok: