19 Mayıs 2010 Çarşamba

kızım ve ben

Biz ikimiz bir araya gelemeyecek kadar farklı düşüncelere sahibiz kendisi namı değer saycorox...

Ben kadın gibi kadın olmayı severim , O uçuk kaçık olmayı sever...

Ben renk severim mesela kırmızı ,O siyah sever...

Ben hediye olarak çiçek severim her türlüsünden ,O gereksiz bir harcam olarak görür alınack çiçeği ...

Ben topuklu ayakkabı severim incecik kadınsı ,O kocaman apartman topuk giyerdi ...

Ben kıvırcık saç severim şöyle buklelerimi atarak gezmeyi isterim,O düz ister saçlarını ...

Ama her ne kadar farklı baksakta kadın olmaya biz bir araya gelince kendi tarzlarımızı birleştirince hele çok güzel şeyler çıkarıyoruz ortaya ...Dün yine kumaşçıdan yüklendik geldik penyeleri başladık haldır haldır dikişe...Önce onun tişörtlerini kestik düz beyaz penyeden kendi boyayacak dilediğince o da onların hazırlıklarını yaptı ...Bende bugün kendime aldığım siyah penyeden birşeyler dikeceğim ...

Her türlü farklılığımıza rağmen ikimizde artık bazı şeylerde beğenilerimiz orta bir noktaya gelmeye başladı ...artık biraz renklendi ince topuklara yöneldi saçlarında hafif dalga seviyor ...En önemlisi benim leopar tutkum onada bulaştı dün ilk leopar bişeyini aldı, leopar ince çorap epeydir arayıpta bulamıyordu ...

Canım kızım seni seviyorum iyiki benim kızımsın


Hiç yorum yok: