2 Mayıs 2010 Pazar

Kendini tamamen kabul etmek onaylamak ve sevmek

Bu aralar yeniden EFT ye başaldım ve yine bu sözcüklerle kurulan cümlelerim çoğaldı ...Oysaki kendimi ne çok ihmal etmiştim ne çok şeyde kendimi kabullenmekte zorlanıp suçu başkalarına atmıştım ...Kaçmıştım kendi hayatımın sorumlulğundan ...Yüklenmiştim başka bütün hayatların sorumluluğunu...artık kendimi kabul ettikçe kendi sorumluluğumu gördükçe bırakmaya başladım başkalarının sorumlulklarını...

Kendimi sevmenin yanlış olduğu öğretildi yıllarca bana kendini sevmek bencilikle aynı tutuldu ...Oysaki ben beni sevmezsem başkaları beni neden sevsin ...Ben kendime değer vermezsem başkalarından nasıl beklerim bana değer vermelerini ...

Bıraktım yavaş yavaş geçmişi geçmişe , başladım yıkmaya bütün eski bildiklerimi sonra temizlik acıttı ancak yaptım arıttım köşe bucak arada kaçanları temizlemek çok zor olmuyor ...

Artık yeni oluşumlara hazır bir zeminim var yeni başlangıçlar ve ne istediğini bilen bir ben ...Seçiyorum istediklerimi birer birer,sırada bir araya getirmek var ...

İnsanın en zor karar verdiği şey kendi için istedikleri herne kadar ne yapmak istediğinizi bilsenizde...Başkalarına söylemek kolay eleştirmek yapamayınca ben sana demiştim demek haklı çıkmak kolay ...Her halde bu yüzden kendimizin yapmak istedikleri bize acı verdiğinden başaklarıyla uğraşmayı seçiyoruz...Bir sürü gereksiz şeylerle vakit geçiriyoruz ve birde bakmışsınız ömür bitmiş kendimize birşey yapamadan...

Ben geçte olsa bunu fark etmenin hazını yaşıyorum ...Artık kendimle uğraşıyorum ve benim vaktimi çalanlar beni kızdırmaya yetiyor sadece...

Hiç yorum yok: