29 Nisan 2010 Perşembe

Kendi denizinde enginlere ulaşamak

Dün güzel bir gündü ,Melda Tuncelin sitesinde gördüğüm dilek günü olduğunu ve kızmla sıraladık dileklerimizi yazdık kağıtlara Hıdırellez de asacağım onları bu bir hafata boyunca sıksık okuyacağım ...

Ben dilek dilerken abartmadım hep olası dilekler istedim öncelikle dileğim büyükse ona ulaşmak için küçük dilekler diledim onlar diğer dileklerimin alt yapısını oluşturacak ve beni ana dileğime ulaştıracak ...Mesela bir ev istiyorum diyelim eşim yeni işe girmiş kendimizi geçindirirken ev almamız hayal ancak istiyorum ...Bunun için önce eşimin işini genişletmesi lazım bende iş için dileklerde bulundum onların olabilirliği daha kolay ...Onlar olduktan sonra evle ilgili hayalimi gerçekleştire bilirim ...

Dün dileklerimi dilerken en çok kendimle ilgili dileklerde bulunduğumu fark ettim eskiden benim dışımda herkes için dilekte bulunurdum ...artık kendim için dileklerde bulunur olmuşum ...Bu büyük bir aşama benim için bir yerde okumuştum çekim yasasını kendiniz için çalıştırın bırakın herkes kendi çekimlerini kendi yapsın diyordu ve beni çok etkilemişti ...artık bunu başardığımı görmrk beni mutlu etti...

Kendi denizimde yüzdükçe sınırlarım gittikçe genişliyor beğenilerim isteklerim farklılaşıyor yeni bir ben oluyorum ...Bir kaç yıl önceki beni geliştirecek yeni çevre arayışım artık yok ...Her geçen gün öğrendiklerim beni kendimle barışık hale getirdi ...
Birde içimdeki şu çakralarımın tıkanıklıklarını aşa bilsen çok müthiş olacak ...Onlarda da bayağı aşama kaydettim ancak henüz bitmedi sanki bir arpa boyu yol kaydettmişim
gibi geliyor ...

Bu aralar acayip erteleme yapıyorum buda benim kendime verdiğim sözlerde beni yalancı durumuna düşürüyor ...Hayal kuruyorum başlıyorum büyük bir hevesle ancak yarın yaparım deyip erteliyorum kendime bir çapa atmış oluyorum bunu aşmam gerekiyor ...Bahanede hazır bahar yorgunlu içimden birşey yapmak gelmiyor...


Hiç yorum yok: