22 Nisan 2010 Perşembe

Bu gün 23 Nisan hep neşeyle doluyor insan

Ne çok söyledik bu nidallarla çınlattık yıllarca bazen sıkıldık kutlamalardan ...Ancak son yıllarda neçok kıymet bilmediğimizi anladık bize verilen değerleri hoyratça kullandığımızı ...

Atatürk geleceğin büyüklerine en büyük değeri verdi ...Onlar için özel bir günü bayram ilan etti...T.B.M.M açılalı tam 90 yıl olmuş ...Bizlere yaşana bilecek her türlü tehlikeyi ön görerek gençliğe hitabetmiş ...

Bizler, ah bizler kara kara düşünen ,ne olacak bumemleketin hali diyenler ...Bizlere çareyide göstermiş damarlarımızdaki asil kanda mevcut demiş aradığınız cevaplar ...Ancak artık yarın yapılacak bir kısım aydın geçinenin yürüyüşü hangi kan diye düşündürüyor insanı ...

Benim çocukluğumdaki bayramların tek düzeliğini özledim ...Akşamdan büyük bir özenle astım bayrağımı ...Bakıyorum bazıları bayrak asmaya bile korkar haldeler inatla asıyorum elimden gelse mahallyi donatacağım ...

Artık kendi ülkesini sevmek kendini korumak ve ülkesini savunmanın nerdeyse suç kabul edileceği bir döneme gidiyoruz herhalde ...Eğer bunlar miliyetçilikse ben kanımın son damlasına kadar milliyetçiyim ...NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

Bu ara herşey birbirine karıştı ya Siirt olaylarını şiddetle kınıyorum ...Getirilen yayın yasağınıda kınıyorum ...Namus için töre için hala oralarda cinayetler işlenirken bu kızların namusları ne olacak nasıl bir hastalıklı zihniyetler bu kadar vahşi olabildi yokmuydu bu gidişe bir dur diyecek babayiğit ...Birde üstü kapalı soruşturuluyor ...Tabi koca başlara laf gelmesin ...Eğitimlisinden eğitimsizine kadar hepsi aynı şeyi yapmış ...Depremde zina artığı için deprem oldu diyen zihniyetler nerdesiniz hani kınamalarınız...

Bu aralar haber seyretmiyorum kendimle uğraşmaktan başka şeylere zaman ayırmıyorum ancak bunlarıda yazmadan geçemedim ...Ben bloğumda elimden geldiğince kendimle ilgili konulara yer veriyorum zannedilmesinki çevreme karşı duyarsız ve ilgisizim ...Buradan sadece çalışmalarıma ve hayatımda ki olaylara yer vermek istedim ...

Yarın kuzucuklar teyzesine geliyorlar ...Bebişleri bana bırakıp anne babası kendini dışarı atacak ...Yani bizde bebiş partsi var...Canlarım özledim onları ,temizliğe ara verdim çocuklar gittikten sonra halıyı yıkayacağım hemen kurumayacağı için onlara deterjan kokusu zarar vermesin diye yıkamadım ...

Hiç yorum yok: