17 Nisan 2010 Cumartesi

Kendimi beğenmişlikmi ediyorum yoksa gerçekten farlımıyım?

Bu aralar bu ruh durumundayım ...Geçen çarşamba bebişleri ziyarete gelen teyzemlerden sonra edindiğim ruh hali bu ...Hayatın iki farklı yüzü gibi olmuşuz ...Ben ne çok kendi içsel yolculuğumda ilerlemişim kendimde neleri aşmışım bunu gördüm ...

Bazen hayal kuramamaktan şikayet ediyorum ya düşünüyorum aslında dünyevi isteklerim bile farklılaşmış zenginlik anlaşım ,beğenilerim ,güzelliklerim bile değişmiş ...

Bence zengin ,sevdikleri ile huzur içinde yaşayan ve çevresinde sevgi ile kucaklaşmış insan demek ...Başkaları başka tanımlar getire bilirler ben böyle zengin olmak istiyorum ...Mesela lüx şeyleri severim ama onda bile eski anlayışımla arasında fark var ...Güzel mekanlarda bulunmak dost sohbetleri yapmak güzel bir manzara güzel bakan insanlar iyi yemek iyi kitap gibi şeyler olmaya başladı ...Eskiden iyi ayakkabı iyi kıyafetlar lüx yerler aklıma gelirdi şimdi güzel bir gezi bile bana lüx gelebiliyor ...

Kendime yaptığım çalışmaların etkisi olsa gerek maddecilikten vageçmeye başladığımı gösteriyor ...dün evden yıllardır bir köşede duran işe yaramayan bir çok şeyi çöpe attım hayatımı sadeleştiriyorum ...Gereksiz bağlardan kurtuluyorum ...

Bu aralar hayatımda yaşadığım şeylerin sorumluluğunu üstlenmeyi öğrendim artık yaşadığım şeyler için kimseyi suçlamıyorum ...Eskiden annemi babamı ve çevremdekileri suçlardım onların yüzünde onlar yaptılar diye artık ...Bunu yapmıyorum ...Çünki hayat aracımdaki direksiyonu onların eline ben verdim onlarım hayatıma müdahale etmesine izin verdim ...Ben izin verdiğim için onlar beni kafalarına göere yerlerer götürdüler beğenmediğim zamanda şikayet ettim ...Bahanemde hazırdı elimde değildi bana sormadılar dedim durdum ...Artık kendi arabamı sürüyorum kimsenin müdahale etmesine izin vermiyorum ...

Biz teyzemle çok farklı insanlar olmamıza rağmen eğlenirizde o günde eğlendik bir birimize unutulmayacak sözler söyledik ...Mesela elbiselerini ters çıkaran insanların elbiselerinin içinde şeytan gezermiş dedi ... Ben çok güldüm benimkinde herhalde parti veriyorlardır dedim ...Dün elbisemi çıkarırken yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı ...Ben elbiselerimdeki şeytandan korkmam yeterki içimde olmasın ...İçimdeki güzelliklerle konuşuyorum...Bende sakın bunu çocuklara söyleme korkarlar dedim oda evet doğru söylüyorsun dedi...

İki çocukla misafir ağırlamak zor oluyor ancak bizm minikler misafiri sevdiler ... kucaktan kucağa gezmek helede erkek kardeşimin ve benim sevgi dolu dokunuşlarımız onları çok mutlu etti ...




Hiç yorum yok: