27 Nisan 2010 Salı

Kaybedilen sevgili canlar

Cumartesi sevdiğim bir kuzenimi kaybettik kullandığı bir ilaç yüzünden 10 gündür komada yatıyordu ... Bizlerden ayrılmasına bir ilaç bahane oldu ...Onun ölümü yaşam hakkında birkez daha düşünmeme neden oldu insan doğar büyür ve ölür ...ancak nasıl yaşadığıdır önemli olan sevgi ve saygıyla yaşamak en büyük zenginlik ...

Kuzenimi kaybedince kendi hayatımı gözden geçirdim birkez daha ...Sanki hiç yapmıyorum ya ...Deştim döktüm içimi affettim sevdiğim sevmediğim herkesi ...Sadece onu birkez daha göremeyecek olmak üzdü beni ne çok seven biriktirmiş gurur duydum onunla erken gitti aramızdan ancak dolu dolu yaşmış hayatını bir çoğuna göre...Allah rahmet etsin nur içinde yatsın ...

Faceste MS türkiye gurubuna katıldım ve orada EFT 'nin ms hatalığını iyileştire bileceği ile ilgili bir video seyrettiğimi anneme uygulayamadığımı yazdım ...Belki birileri kendine uygularda fayda görür ...Onlardan yardım isteyenlere seve seve yardım ederim ...

Hayata ne yaşarsanız yaşayın kendinizden vazgeçmeyin ...Bugün EFT videolarını yeniden seyrettim Bülent Uranın videolarında olumlama cümlerini anlatırken kendini aşağılanmış hisseden kişilerde diz ağrıları görüldüğünü söylüyordu ...Ben bir dönem kendi hayatımı durup dışardan seyrediyormuş gibi oldum ve her gelen bana birşey söyledi ben müdahale bile edemedim bir çoğuna sustum ...Buda kendimi aşağılanıyormuş hissi uyandırdı ...Sanki bugün bunu hatırlayınca dizimde ağrı hissttim buna bu gün EFt yapmalıyım ...

Bir dönem kendimi aşağılanmış hissetmeme rağmen kendimi tamamen ve derinden kabul ediyorum onaylıyorum ve seviyorum ...

Ben o dönemde yaşadığım olaylara EFt yaptım ancak bu güne kadar olaylardan aşağılanma olarak etkilendiğimi hiç düşünmemiştim ...Sanki böyle düşünmek bana acizlik gibi gelmişti ...Ben gerçekten o dönem böyle kalmıştım...İşte bunu açıklamak bile benim içimi kanattı ...Ama artık ne yapacağımı biliyorum hemen bir EFT turu yapacağım...

Hiç yorum yok: