2 Nisan 2010 Cuma

Günaydın günlük

Dün güzel bir gün geçirdik kızımla ara sıra film günleri yaparız kült filmlerimiz vardır ...Aşk ve gurur,Rüzgar gibi geçti,Yüzüklerin efendisi gibi senede bir hiç değilse seyredilir ...Ne güzel anlardır anne kız paylaştığımız aynı yerde aynı şeyi düşündüğümüz hatta beğendiğimiz kahramanların özellikleri bile ayını olur ...alırız mısırları kolaları çekeriz battaniyeleri yazın pikeleri onlarsız olmuyor gömülürüz kanepelerin yumuşaklığına oh işte budur...

Bir gün kendi hayatlarını kurduklarında özleyeceğim güzelliklerden biri sık sık yapmalıyız..

Bu aralar nadastan çıkamadım ancak durup kendimi dinleme halindeyim ...Hayal bile kurmuyorum beklide hayallerim henüz gerçekleşmedi onların olmasını bekliyorum belkide ...

Henüz bahar alerjilerim için kendime EFt yapmadım ne yapacak diye beklemedeyim ...Ancak eskisi kadar şiddetli değil az etkileniyorum ...Bizim bebişler iyice büyüdüler hergün yeni birşey öğreniyorlar ...Geçenlerde bir bloğda okuduğum bir yazı beni çok etkiledi öğretmen bir annenin kızı yazmıştı annesi yıllardır öğretmenlikyapmış ancak şu son senelerdeki kadar hiç zorlanmamış ...Çocuklar hiç birşey bilmeden geliyorlarmış okula ...anneler ya çok ilgisiz çocukları TVkarşısına oturtuyorlarmış yada dadı ve bakıcıların ellerinde herdedikleri yapılan çocuklar olarak geliyormuş ...Lütfen çocuklarınız boncuk dizdirin kağıt kestirin hiç değilse el kasları gelişsin diyordu ...

Birden kendi çocukluğuma gittim ne çok şeyle oynardık kendimize çamur fırınlar yapardık çamurdan adamlar kaplar yapardık ...Makarnadan kolyeler yapardık ...Taş oynardık hele en çok sevdiğim şebnem bebeklerdi çeşit çeşit alıp keşerdik elbiselerini ...

Sonra kendi çocuklarımla dışarı çıkamadıkları için oyunları ben öğretmeye başladım kızımla evcilik oynadık şebnem bebekleri kestik hatta barbi bebek elbiseleri tasarlayıp diktik ...Oğlumla lego oynadık hatta şebnem bebeklerin erkek olanlarını o kesmişti ...Ara sıra ev piknikleri yaptıkne çok şeyi paylaştık hele oyun hamurlarından yaptığımız figürleri sergiledik ...

Ben son zamanlarda oyun hamurlarını çocukların yediklerini duymuştum nalanın efeye su ve undan yaptığı hamuru daha mantıklı buluyorum bu yüzden ...Ne çok yaratıcı şey varken kolayına kaçıp çocuğa oyuncak alıp benim yiğenim eren gibi çocukları bıktırıyoruz çocuğa oyuncak hediye alamıyorsunuz zaten onun var oluyor ...

Bizim minoşlara kendimiz oyuncaklar yapıyoruz şu aralar ses getiren oyuncakları seviyorlar bizde minik pet şişelerin içine renkli boncukları koyduk onu kurdele ile bağlayıp oyun parklarına astık çok eğleniyorlar ses çıkardıkça ...






Hiç yorum yok: