7 Nisan 2010 Çarşamba

EFT ilgili ne çok şey var her yerde

Dün biraz araştırma yaptımda ne çok bilgi var internette dolaşan her biride birbirinin ayni nedir?nasıl yaplır ?Resimler vuruş noktarı falan ...Fakat hiç kimse neredeyse kendi deneyimlerini paylaşmamış ...Bu yüzdende insanlar anlamıyor deneyim duymak istiyor .

Ben kendi deneyimlerimi yazıyorum hatta bu özel EFT başlıklarında olmasada günlüğümde bile yaşadığım olaylardan anlattıklarımda bile aa buna EFT yapılır dediğim şeyler çıkıyor ...

İnsanlar sanki bilgiyi paylaşmakta cimrilik mi ediyorlar yoksa kendilerini mi ifade etmekte zorlanıyorlar ...Belkide çok bilgili görünmek içinmi yapıyorlar anlamadım ...Bu gerçekten ciddi bir çalışma kendinize dürüst olup kendi içsel yolculuğunuza çıktığınızda çok güzel bir temizleyici hatta bazen mucize gibi bir şey ...

Öncelikle sizi ençok kıran olaylarla başlayın hissetmeyi fark edersiniz ...Bu sizi daha da gayrete getirecektir bazı yapan arkadaşlarda çok zorlandıklarını gördüm kendinizi çok zorlamayın zorlandığınız anda bırakın sonra yeniden devam edin ...Birde çalışmaya başlamadan önce ben ilk zamanlar ılık bir duş alıyordum ...Sesiz bir ortamda konsantre oluyordum çünki bazen hissetmekte zorlanıyordum ...Çalışmaya başlamdan önce kocaman bir bardak su içiyorum ve yanımada bir bardak su alıyorum ...Sizede tavsiye ederim ...Öncelikle kendinize dürüst olun başkalarına söylediğiniz yalanları kendinize söylemeyin ...Konuyu dürüstçe ele aldığınızda içinizde biriktiği ve size acı verdiği yerede hissediyorsunuz bunu derecelendirin ...Ben önceleri hep on olarak derecelendiriyordum ...Çünki beni en çok üzen olaylardan başladım ...

Ancak hayatınızda çok travmatik olaylar yaşamış olabilirsiniz ozaman bu olaylardan başlamayın kendinizi daha güçlü hissettiğinizde yaparsınız ...Bazı arkadaşlarda gördüğüm çok zorlanıyorlar ...Kendimizi bukadar incitmeye gerek yok ...

Bana soru sormak isterseniz buradan sora bilirsiniz yayınlamamı istemediklerinizi yayınlamam özel ikimizin arasında kalır ben sorunuza cevap veririm sizde okursunuz...

Ayrıca her zaman şunu söyledim ve her zamanda söylemeye devam edeceğim kendinizle ilgili önemli sorunlarınız varsa mutlaka bir DR baş vurun ...

Eee ozaman niye bunları yazıyorsun diye bilirsiniz...Ben bunları kendi deneyimlerimi yazmak istediğim için yazıyorum ...Belki beni okuyan biri kendinde bir şeyler bulur ve oda kendi yoculuğuna çıkar ...Ben bu konunun uzmanı değilim bende kitaplardan ve videolardan öğrendim ve hiç bir kaygım yok maddi manevi ...Sadece denize bir kaç deniz yıldızı atabilirsem ne mutlu bana ...

Şu son günlerde şu sözler aklıma takılıp kaldı ...
Eğer bir konuyu bilmek istiyorsanız okuyun...
Eğerbir konuyu anlamak istiyorsanı z onu inceleyin...
Eğer o konuda uzmanlaşmak istiyorsanız onu öğretin ...
Ben Artık kendimi açmalı ve öğretmeliyim ki bende yeni bir şeyler öğrene bileyim...

Hiç yorum yok: