6 Nisan 2010 Salı

Hoş geldin ilk bahar

Artık bahar kendini iyice hissettirmeye başladı bana ...Dün kuzuların Dr günleri idi 5 . aylarını doldurdular onları Dr götürdük ...Gelişimleri gayet iyi imiş artık katı gıdaya geçiyorlar ...Hayatlarında sütün dışında yeni tatlar olacak ...

Dün dışarı çıkmam ve gittiğim yerlerdeki yeni kokular beni bayağı rahatsız etti ...Henüz EFt yapmadım etkileri ne kadar olacak diye ...Dün şiştim ellerim ve ayaklarım davul gibi oldu ...Pazar günü bir kase çilek yedim ağazımda hafif yara hissetim ...

Sanki kendime işkence yaptığımı düşüne bilirsiniz ancak bu bahar alerjilerinde çok çekmiş biri olarak hangi seviyeye geriledi diye kontrol etmeden yapamıyor insan ...

Ben içideki karışmışlıkları çözdükçe birşeylerde kendiliğinden düzeliyor ...Karışmışlık sözü biraz garip bir söz gibi gelebilir ama benim içim de okadar çok şey birbirine girmiş ki bundan daha iyi bir söz durumu anlatamaz...

Benim sadece alerjilerim baharla sınırlı kalmıyordu güngüne yenileri ekleniyordu temizlik yapmak bir kabus halini almıştı deterjanlarla aram bozulmaya başlamıştı ki ben alışverişte ençok deterjan alan biri olarak ...

Bu gün temizliğe başlıyorum bimden aldığım mikro fiber bezler deterjan kullanımımı azaltı süper temizlik bezleri yine deterjan kullanıyorum ...Ancak Kendime yaptığım EFTlerin çok faydası oldu eskisi gibi etkilenmiyorum...

Ben hayatım boyunca dayatmalardan hiç hoşlanmadım bana dayatılarak yaptığım işler beni hep zorladı bu deterjan ve tozlara olan alerjilerimin sebebi olarak anemin beni zorlayarak ev işleri yaptırıyor olması çıktı ...

Geçmiş bizi ne kadar çok etkiliyor önemsiz gibi görünen şeyler ne büyük yıkımlar yaratıyor ancak zamanla yaşayarak anlaya biliyoruz...

Yakında yeni EFt seansları yapacağım ...Ben kendimin farkına vardıkça içimdekileri yerli yerine oturtukça hayatımda kendiliğinden düzene giriyor ...

Hayata bakışım ,duruşum ve isteklerim bile farklılaştı eskiden çok önemli gelen olmazsa olmaz dedğim şeyler artık gereksiz şeyler miş gibi geliyor ihtiyaçlarım bile farklılaşatı eskiden alış verişe gidip kendimi kaybedercesine yaptığım alış verişler yok atık sadece gerekli şeyleri alıp geliyorum...Evimde ne çok şey biriktiriyordum bir gün lazım olur diye ...Artık bir çok kullanmadığım şeyi ata biliyorum veya değerlendirip kullanılır hale getiriyorum ...

Hayatım sadeleştikçe yaşamak daha kolay hale geliyor ...Eskiden minicik kurdele parçasını bile atmazdım hele biriktirdiğim kuru çiçeklerim hepsi gittiler ...Bakalım bu temizlikte neler gidecek dolaplar biraz boşalır hiç değilse...

Hayatımda yenilikler istiyorum bunlar içinde yerler açmalıyım ...negatif enerjilerden arınıp pozitif enerjileri depolamalıyım...katkat üstümü örten tozlanmış görüntüden kurtulmalıyım...

Kendimi seviyorum bana verilen yaşamı seviyorum ve en iyi şekilde yaşamak için elimden geleni yapmalıyım ...


Hiç yorum yok: