14 Ağustos 2010 Cumartesi

Yine bir pazar ve huzur

Bir zamanlar bir araya getirmekte zorlandığım iki kelime idi...

Önce anne babamınkavgaları daha sonrada eşimle benim nedensiz atışmalarımız ...Ben çocukluğumdan beri pazarları tetikte yaşadım korktum ,hiç sevmedim bu yüzden pazar günlerini ...Buda kendi yaşantıma yanlışları çekmeme sebep oldu ...Kişiler değişti olaylar değişti ancak pazar kavgaları bitmedi ...
Benim kendime yaptığım EFT seansları sayesinde aştımkırdım zincirleri ...

Artık huzurluyum sabahın erken saatlerinde kalkıp oturuyorum , çevrenin sesizliğinin içinde bilgisayarın başında kendimi dingin ve huzrlu bir deniz gibi hissediyorum ...Sonra yavaş yavaş evdekiler kalkıyor ...Kayınvalide bile huzurumu bozamıyor ...Aynı huzur gün boyu sürüp gidiyor ...Kabus huzura döndü ...Bu kolay olmadı kendimle çok ciddi çalıştım acıttım kanattım ve iyileştirdim ...
Herkese yalan söyleye bilirsiniz ama en kötüsü kendinize söylediklerinizdir...EFT de en önemli şey kendinize dürüst olmanızdır ...

Bu gün ki huzuru sadece EFT ile kazanmadım elbetteki okuduğum kitaplar ,yaptığım diğer çalışmalar çekim yasası gibi beni bu günlere getirdi ...Çok yorulmuştum hayatta hep birilerinin sevgisini istemiştim ama artık dingin ve huzurluyum ...Kısa vadeli hayallerim gerçekleşti ...yeni hayaller yeni hedefler koymalıyım kendime ...Bir hayalim daha gerçekleşecek önümüzdeki hafta mutfakta tadilat var birtek mutfak kalmıştı yapılmadık oda yapılınca süper olacak ...

Ben çekim yaparken en olabilecek şeylerden başladım ,oldukça insan daha güzel çekimler yapıyor ...İnsanlara çekim yap diyorsunuz hemen havuzlu villa jip istiyor ...Ben iki türlü çekimler yaptım ütopik ve olası diyede ikiye ayırdım ...Olası çekimlerimin büyük bölümü oldu ...Bu mutfak bir yıllık bir çekimdi mesela ...diledim ve bekledim ...

Ütopik olanları anlattığım kişilerde olursa diye düşünmeye başladılar ...Ben bile onlar kadar inanmadım olacaklarına işte bu yüzden ütopik dedim onlar olursa ben bile çok şaşıracağım...Belki gerçekten inansam olacaklar kim bilir ...Ama en ütopik hayalim gerçekleşti eşim işe girdi ...artık kendisi bile ümidini kesmişti ...ütopik bile olsa ben ümidimi kesmemiştim...Benim ütopik hayallerim hani size lotodan para çıksa ne yaparsınız sorusuna verilen cevaplar...Kimbilir belki çıkar ve ben hayallerimi gerçekleştiririm, hazır bulunsularda...

Artık aclı ağlamalı flimler seyretmiyorum ,şarkılar dinlemiyorum ...Hayatta karşılaştığım acılara olgunlukla katlanmayı öğrendim ...Annemi kaybettiğim zaman sabrettim acımı içimde yaşadım ...bir gün hepimizin öleceğini kabullendim...

Hiç yorum yok: