8 Ağustos 2010 Pazar

Sıcak ,sevgi dolu ve yorgun bir hafta sonu

Bu hafta sonunun kısa bir özeti ...Kız kardeşimle hafta sonunu babamda geçirdik tabi biz yorgunluktan bitap düşmüş bir halde eve döndük yine ...

Evdekilerde kafayı yemişler bu arada bizim ev kaynama noktasında ...

Ramazan yaklaşırken nasıl oruç tutacağız düşüncesi aldı bizi ...Sıcak ve uzun günler Allah yardımcımız olsun...Kendimizi ibadet ve kişisel gelişimin kollarına bırakacağız meditasyonlar yapacağız...

Annemin yokluğu gün güne iyice belli olmaya başladı kız kardeşim daha çok etkileniyor sanki ...Dün halam da kendini kötü hissetti...

Hayat bir yolculuk iyi veya kötü gitmek bizim elimizde ...

Dün kuzucuklarla dopdolu evimize döndük çok şeker oldular Alp bal gibi Mert de kaymak balkayamak muhteşem ikili ...Gönlümü doldurdular kalp çakram sonuna kadar açıldı...
Canlarım ya üst dişlerini çıkarmaya çalışıyorlar zaman zaman çok canları yanıyor insan kıyamıyor...

Cumartesi günü oğlumun doğum günü idi ...21 yaşına girdi artık kocaman bir adam bazen düşünüyorum bu kocaman şeyin dünyaya gelmesine ben mi sebep oldum diye yıllar ne kadar çabuk geçiyor ...Kişisel yazın adı altında bloğu var onu okurken gurur duyuyorum fikirleriyle çünki kendi fikirleri var en azından...Kimine katılıyorum kimine katılmıyorum ancak çocuğunluk iyi ...Canım oğlum seni seviyorum nice mutlu yıllara ...

Hiç yorum yok: