29 Ağustos 2010 Pazar

Ne güzel şeydir birilerine dostum diye bilmek

Ne kadar azda olsa ...Sevincini üzüntünü işini bile paylaşmak dost olmak her an arkanı kollamadan kollarına bırakmak kendini ...

Biz bu aralar badanadayız ya artık çok iyi dost olduğumuz Nalan ve Erdal bizi hiç yalnız bırakmadılar yemekler yapıp getirdiler evde yapılacak takma işlerinde Erdal bize yardımcı oldu ...İnsanın yanında olan birilerinin sıcaklığı gibi olmuyor hiç birşey ...

Bazen hayatınızda en yakınlarınız bile dostlarınız kadar sizleri düşünmüyor ...Ne çok koşturdum ben bir çok kişiye ancak kadir kıymet bilen ne kadar azmış gördük ...Bazen ne çok yere kendimi gereksizce yordum diyorum ama artık geçmişi geride bıraktım geçti gitti bundan sonra yapacaklarıma dikkat ederim artık...

Günümüzde insanlar çabuk tükettikleri için herşeyi kıymet bilmez hale geldiler ...Bu yüzden ilişkiler çabuk tüketiliyor daha başları sıkışıncada yapmasydın deyip işin içinden sıyrılıyorlarama o kişi onu yapmış birkere veya ileride yaşanacak güzel günleri es geçip gidiyorlar ...Sevgili Nalan ve Erdala çok teşekkür ederim birlikte paylaştığımız herşey için...

Hiç yorum yok: