3 Aralık 2010 Cuma

Ve Aralıktayız

Aralık ayı benim için önemli bir aydır 26 aralık doğum günüm , ardından yıl başı gelir sanki kutlama ayı ...Dün Efe'ciğimin doğum günü idi ...Canım ya tanıştığımızda 2 yaşındaydı küçük sevimli bir maymundu ...Elini kaldırarak carli adındaki maymunu taklit ederdi ...Çok güzel ela gözleri vardı benim tanıdığımda biraz kormuş ürkmüştü bakışları ...Karşılıksız ne çok sevdik birbirimizi...Dün ona hep istediği pelerini diktim çok mutlu oldu ...İsterken bile kont draculanın pelerini gibi olsun şöyle yakası geniş olsun diye istiyor ..12 yaşına girdi annesinin üstün çabalarıyla 3 senedir bale yapıyor ...Devlet Opera ve Balesinde çocuk sannatçı...Onun sayesinde Hep isteyip bir türlü gidemediğim Operaya gittim Toska süperdi ...

Dün geçmiş gözümün önünden geçtiğinde çok mutlu oldum ...Efeyi ne çok etkilemiştim ...Önüne geldiği zaman küfür etmekten vazgeçirmiştim ...Onun oynaması sakıncalı şeylere dokunmasına engel olmak için aklından bile geçirme dediğimde dokunmuyordu ...Bir gün anneside söylemiş sen kimden duydun diye sormuş Serpil teyzenden deyince ...O Serpil teyzenin sözü bir daha söyleme demiş ...Mutfakta benim yerime kimsenin oturmasından hoşlanmazdı herkesi uyarırdı ...Annesiyle konuşurken sürekli araya girip sonunda bana Aman be dedirtinceye kadar uğraşır deyincede işte bunu bekliyordum der...

Kocaman olmasına rağmen hala gelip kucağıma kıvrılıp yatar ...Sevgili Efe seni seviyorum Allah yolunu aydınlık ve açık ettsin ...Benim küçük yıldızım daima parla...

Hiç yorum yok: