15 Aralık 2010 Çarşamba

GEÇMİŞTEN GELEN SESLER

Bu cumartesi benim lise arkadaşlarım buluşuyorlar 30 yıl sonra birbirimizi yeniden göreceğiz çok hoş olacak ...Ancak ben gidemeye bilirim çünki hava çok soğuk ve benim soğuk alerjim beni rahatsız etmeye başladı ...Şimdi bir çok kişinin bana neden kendine EFT yapmıyorsun dediğini duyar gibiyim yaptım ama hala geçmedi hava gerçekten soğuk ...Az da olsa etkisi hala sürüyor ...henüz kar yağdığından beri dışarı çıkmadım sadece evi havalandırırken bile etkilendim ...

Her neyse ne güzel insanlardı benim arkadaşlarım ...Faceste bulduk birbirimizi ,onları hatırladığım gibiler tabi hepimiz büyümüş olgunlaşmışız ortak bir çok yönümüz var bir çoğu ile hala ...

İçimi yokladım acaba gitmekten çekindim mi diye ancak ben kendimi buldum bulalı böyle bir çekincem yok ...Çünki kimseyle bir yarışım olmadı kendimle yarıştım hep ...Kendilerini geliştirmiş başarılı insanları takdir ederim onların başarıları beni mutlu eder ...Ayrıca kendimide başarılı buluyorum ...Gitmemem için bir tek neden soğuk daha güzel günlerde buluşmak dileği ile hepsini çok seviyorum ...

Bu cumartesi sabah buluşma var öğleden sonra da Utku ile EFT çalışması yapacağız ...Size kısaca bildiğim kadar Utkuyu anlatayım ...UTKU:12 yaşında küçük yaşlardan beri saçları ,kaşları dökülüyor ...Bir çok DR gitmesine rağmen henüz bir teşhis konulamadı ... Okulda arkaşlarının sözlerinden etkilendiğini tahmin ediyorum çünki bariz bir şekilde belli oluyor ...Baklım hafta sonu çalışacağız ne gibi sonuçlar çıkaçak ...Utkuyla çalışmak istememin sebebi Utkuya kan testleri yapılıyor ...EFT videolarının birinde hasta kişilerin kanlarını EFt uygulandıktan sonraki karşılaştırmaları vardı ...Umarım iyi sonuçlar alırız ...

İçim içime sığmıyor birine faydalı olabileceğim ve bilgilerimi aktara bileceğim birilerinin olması ve bana yeni bakış açıları kazandırıyor ola bilmeleri çok önemli ...Öğretirken öğrenmenin hazını yaşayacağım ...Bu yüzden kendi bilgilerimi yeniden gözden geçirdim ...Yani ders çalışıyorum...

Cumartesiyi iple çekiyorum...

Hiç yorum yok: