18 Aralık 2010 Cumartesi

Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı

Evet ,buluşmaya gidebildim çokta mutlu oldum eşim bırakıp aldı beni...Hepimiz büyümüşüz ...Yüzlerde çizgiler saçlarda aklar olsada ,herne kadar ruhlarda örselensede hepimiz yine de aynı kalmışız ...Yaşanmış kayıplarımız olmuş iki arkadaşımızı trafik kazasında kaybetmişiz Allah rahmet etsin ...Bir çoğu yurt dışında imiş ancak yinede 25 kiyi bulduk ...Güzel sohbetlerin yapıldığı güzel bir gün geçirdik ...

Hayat kimimize sonsuz imkanları ile gelmiş ,kimizi çok incitmiş , kimilerinide uzaklara savurmuş ...Ama yinede içimizdeki sonsuz enerjiyi bitirememiş ...Güzeldi vesselem ...

Cuma günü Utkuyla bir araya geldik ve EFT ana hatları ile ben ona anlattım ve kendini bana tanıtmasını istedim...Canım ya kendini kendi cümleleri ile öyle güzel anlatmış hayretler ettim ...Günümüzde bir çok yetişkinin yapamdığı şekilde yalın ve öz anlattmış...Bütün takıldığı olay dış görüntüsü haline gelmiş kendini yakışıklı bumuyor ...Onunla oturup sadece konuştuk ve okula gitmeden bana uğramasını ve onunla çalışmalar yapmaya karar verdik ...Bakalım nasıl bir sonuç alacağız...

Kendimi çok güçlü hissettim bir an öğrendiğim bilgiyi anlatacak ve ona faydam dokunursada yardım edebilmenin hazzını yaşayacağım ...Utkuya şimdiden şükrediyorum iyiki yollarımız kesişti diye ...

Bu ara kendimi dinlemem için çok zamanım oldu ...Karşıma çıkan Serpili kimi zaman çok beğendim ...Her zaman için kendimle yarıştım kimseyi kendime hedef olarak koymadım aaa şu arkadaşım şöyle yapmış bende ona yetişeyim gibi hırslarım olmadı ...Hatta uzun zamanda hedeflerim olmadı ...Sonra koyduğum hedeflere baktığımda kolay ulaşıla bilecek akılcı hedefler koymuşum kendime ...Bir de ütopik hedeflerim var onlar bile eğlenceli ...Kimi zamanda baktığımda acaba yaptıklarım yeterlimi diye karamsarlığa kapılıyorum...İşte Serpilin karanlık yönü ...Bazen kendi güçümü zorladığımı fark ediyorum...Çatışma çıkıncada saklanmak için dalıyorum uykunun kollarına ...

Bundan sonraki çalışmalarım karanlık yönlerimi ortaya çıkarmak olacak ...bakalım neler kurup dökeceğim kendimle ilgili yine...

Hiç yorum yok: