23 Aralık 2010 Perşembe

Kocaman bir yılın sonuna geldik

Bu yıllıda geçirdik gidiyor kazanılanlar ve kaybedilenlerle yine ...

Geçen sene dünyaya gelen minoşlar bu sene yürüyorlar ...Artık sizin farkınızdalar ve çok sevimliler...Yalın ve riyasızlar ...

Kızım hayatının farkına vardı artık boş hayallerin peşinden koşmayı bıraktı kendi çizgisini bulmaya başladı ...Kendi değerinin farkına vardı...Canım seni çok seviyorum...Yeni yıl sana bütün dileklerinle gelsin...

Sevgili oğluşum hayatının gereksiz ilişkilerle vakit kaybetmeyecek kadar değerli olduğunu fark etti yeni bir ilişkisi var mutlu dersleri iyi ...Ne istediğini bilen ve hedeflerine ulaşmak için çaba harcayan sorumluluk sahibi...Canım senide çok seviyorum ...

Sevgili eşim hayat yoldaşım bu seneyi huzurlu geçirdi işinden memnun artık kendini düşünme çalışmaları yapıyor daha çok yolu var ama olsun hiç birşey için geç değil...

Canım babam bocalama döneminde hayatında birileri olsun mu olmasın mı karmaşasını yaşıyor ancak kendi iç çelişkilerini çok güzel yönlendirmeye başladı ...

Gelelim bana , bende bu sene kendi içsel yolculuğumda iç huzuruna kavuştuğumu hissdiyorum ...Kendimle barışık sakin ve dingin bir halde hissediyorum ...ancak ertleme ve kendi hedeflerime ulaşma konusunda başarısızlıklar yaşıyorum ...En kolayı seçip kendimi kandırıyorum vaktimi boşa harcadığımın bilincindeyim ...Herşeye rağmen kendimi seviyorum ...

Bu sene aile büyüklerimizden dört kişiyi kaybettik iki kuzenim annem ve en sonda halam ...Her gidenin ardından anılar üşüyor beynime yaşanmış acı tatlı anılar geçiyor gözlerimin önünden ,kimi incitmiş ,kimi acıtmış olsada yinede güzel anlarla dolu ...

En son halamı 20 aralıkta kaybettik ...Halamla çok farklı düşünen insanlardık zor kadındı benim halam ancak öldüğünü duyduğumda burnumun direği sızladı ... Anılar canlandı geçmişten halam bize gelirdi kalmaya annemle pek anlaşamazlardı ancak bizi çok severdi annem bize kızdığı zaman doğruca halamın koltuğunun altıma sığınırdık o da kocaman sarardı bizi halan kurban olsun diye kocaman sevgiyle öperdi bizi ...

Ben hayatımda annemin beni şefkatle öptüğü ve sarıldığını hiç görmemiştim ...Hep işi vardı ve öğle cıvık hareketlerden hoşlanmazdı ...Ancak benim çocuklarımı çok sevdi ...Bir insanın annesi tarafından sevildiğini hissedememsi çok zor ve acı verici bir olay ...Halam birkez daha hatırlatmış oldu bana bu olayı ...

Hiç yorum yok: